لینک سازی خارجی چیست؟ استراتژی و نحوه لینک سازی خارجی

به عنوان مثال، وبسایت‌هایی با دامنه‌های با اعتبار بالا، محتوای مفید و دسترسی وسیع، می‌توانند برای بهینه سازی سئو موثرتر باشند. بیش از 3 ماه از تاسیس سایتتون گذشته و تولید محتوای کافی داشتین و تمامی موارد سئو داخلی انجام شده ولی هنوز رقبا از شما جلو میزنند ؟ با لینک سازی رقابتی رشد سایتتان را شتاب دهید . پیدا کردن صفحات مرجع و لینک گرفتن از آن‌هاتلاش کنید از صفحات مرتبط با محتوا و ‌سایت خود لینک دریافت کنید. می‌توانید برای صفحات آن‌ها مطلبی تولید کرده و با ارسال ایمیل به روشی که در بخش قبل گفتیم از صاحب ‌سایت بخواهید که آن را به محتوای خودش اضافه کند.

ما چندین ابزار پشتیبانی را آزمایش کردیم و قطعا یکی از بهترین ها در این زمینه است. اعلان های بک لینک به شما زمانی که از سراسر وب وب سایت های جدید به سایت شما متصل می شوند اعلان می دهد. یکی دیگر از ابزارهای مهم برای آنالیز لینک رقبا است که دردو نسخه پولی و رایگان ارائه میشود. این ابزار بسیار دقیق و کاربردی بوده و برای آنالیز رپورتاژ آگهی رقبا یکی از بهترین ابزارها است که در لینک سازی خارجی از آن استفاده میشود.

هر مطلبی که در سایت شما منتشر میشود، به غیر از متن (که بسیار با اهمیت است) دارای تصویر هم هست. سئو این توانایی را دارد که جنبه های دیگر بازاریابی مانند بازاریابی محتوا، بازاریابی ویدیویی و بازاریابی رسانه های اجتماعی را ارتقا دهد و می تواند به شما مزیت مبارزه با شرکت هایی را بدهد که از نظر امکانات قوی تر از شما هستند. به هر حال، اگر به صاحبان سایت این امکان را ندهید که هنگام بررسی تجزیه و تحلیل های خود، ترافیک ارجاع شما را ببینند، نمی توانند بدانند که از طرف شماست.

شناسایی بک‌لینک‌های خرابدر این استراتژی، بک‌لینک‌های خراب و غیرفعال صفحات مرتبط با محتوای خود را شناسایی کرده و صاحب ‌سایت را از آن‌ها مطلع می‌کنید. در خلال پیامتان به آن‌ها، لینک خود را که می‌تواند جایگزین لینک خراب باشد، معرفی کرده و به ارزش‌های آن، مانند به‌روز بودن، روش تحقیق خاص و … اشاره کنید. در پایان نیز پیشنهاد کنید که شاید این محتوا بتواند نیاز آن‌ها را بهتر برآورده کند. اعتبار بخشیدن به محتواهای سایت‌اگر لینک‌های خارجی معتبر و متعلق به سایت‌های شناخته‌شده در صنعت خود را به محتوایتان اضافه کنید، درواقع به خودتان اعتبار بخشیده‌اید. از این طریق به مخاطب القا می‌کنید که مطلبی که در حال مطالعه آن است، صحت داشته و بر اطلاعات درستی بنا شده است.

بااینکه هیچ استانداردی برای این موضوع تعیین نشده، اما ناگفته پیداست که لینک‌های مکرر در یک متن، می‌توانند برای خواننده آزاردهنده باشند. تنها درباره موضوعاتی لینک خارجی بسازید که دانستن درباره آن‌ها برای خواننده مفید بوده و به درک متن شما کمک می‌کند. همچنین در صورت استفاده زیاد از آنها، احتمال خروج مخاطب از متن با کلیک بر روی یک لینک و بازنگشتن او افزایش می‌یابد.

  • با بررسی‌ زبان و آدرس هاست ‌سایت، می‌توانید تشخیص دهید که آن ‌سایت برای انتشار لینک یا محتوای شما مناسب است یا خیر.
  • ارسال خبرنامه یکی از استراتژی‌های Email Marketing و راهی کم‌هزینه و مؤثر برای برقراری ارتباط با مخاطبان است.
  • استفاده از روش‌های نامناسب و غیرقانونی در خرید بک لینک‌ها ممکن است به جای بهبود رتبه سایت، باعث کاهش آن شود.
  • از مزایای دیگر این روش تبلیغات می‌توان به نرخ تبدیل بالا اشاره کرد، چراکه این تبلیغات تنها برای مخاطبان هدف نمایش داده می‌شوند و از این طریق، افراد بیشتری به استفاده از محصولات و خدمات شما ترغیب می‌شوند.

لینک گرفتن از سایت های مرتبط با حوزه کاری، به مراتب بهتر از لینک گرفتن از سایت های غیر مرتبط است. اما برای طبیعی جلوه دادن لینک سازی خارجی، بهتر است که از هردوی آن ها لینک بگیریم. اما بک لینک های مرتبط با حوزه کاری بهتر است که بیشتر باشند و بیشتر مورد توجه قرار بگیرند. یکی از نکات بسیار مهم و برای جلب توجه گوگل به سایت موردنظر، لینک دادن به سایتهای مرتبط از طریق کلمات مرتبط است.

ویژگی noreferrer پیوندهای ارجاع شما را در تجزیه و تحلیل مقصد پنهان می کند. از اطلاعات سایت شما در برابر انتقال به وب سایتی که کاربران شما در آن در حال حرکت هستند محافظت می کند. در نتیجه، این باعث می‌شود که پیوندها به‌عنوان ترافیک مستقیم در Google Analytics ظاهر شوند، نه ترافیک ارجاعی از دامنه خاص شما. لینک سازی شامل دو بخش داخی و خارجی می باشد که لینک سازی خارجی حساسیت بیشتری نسبت به نوع داخلی دارد.

توجه داشته باشید که استفاده غیر متعارف یا نامناسب از بک لینک‌های کامنتی ممکن است در برخی مواقع به جای بهبود سئو و جلب توجه، معکوس واقع شود و باعث عواقب منفی برای سایت شما شود. بنابراین، همواره بهتر است از راهکارهای سئو و تبلیغاتی متعارف و اصولی استفاده کنید.اگر سوال بیشتری دارید یا نیاز به اطلاعات بیشتری دارید، با خوشحالی پاسخگو خواهیم بود. این‌ها سوالاتی هستند که در این مقاله تلاش می‌کنیم به‌تفصیل به آن‌ها پاسخ دهیم.

تریبون با ارائه رپورتاژ آگهی خارجی، شرایطی را فراهم کرده است که شما می‌توانید با پرداخت ریالی انواع رپورتاژهای خارجی خود را در بیشتر زبان‌های دنیا و در دسته‎بندی‌های متنوع موضوعی منتشر کنید. لینک سازی خارجی از ابتدای توسعه موتورهای جستجو بخشی جدایی‌ناپذیر از سئو بوده است. در روزهای آغازین اینترنت، موتورهای جستجو به شدت به عوامل داخلی صفحه مانند متا تگ‌ها و چگالی کلمات کلیدی متکی بودند تا ارتباط یک صفحه وب را با عبارت جستجو شده تعیین کنند. بااین‌حال، هرچه تعداد کاربران بیشتر شد، موتورهای جستجو به روش بهتری برای اندازه‌گیری اعتبار یک صفحه نیاز داشتند. در مثال نامبرده اگر تصور کنیم که یک مسافر تازه وارد تنها با در دست داشتن یک نقشه می‌تواند به هر آنچه در شهر نیاز دارد دست یابد، چندان در هدایت مسافر موفق نخواهیم بود.

افزایش اشاره به نام برند

اما یکی از فاکتور های تاثیر گذار در سئو سایت، لینک سازی داخلی و خارجی است. برای ساختن لینک های خارجی، دو روش وجود دارد، روش مستقیم و روش غیر مستقیم. از این تکنیک می‌توان به‌عنوان یک راه برای افزایش اعتبار سایت یاد کرد. تفاوت این مبحث با لینک سازی داخلی، استفاده از یک سایت خارجی، با نام دامنه‌ متفاوت به‌عنوان ارجاع‌دهنده است. درحالی‌که بسیاری بر استفاده بی‌رویه از این تکنیک برای بهبود رتبه سایت خود در گوگل اصرار می‌ورزند، بیشتر کارشناسان، رعایت اصولی را در این کار، ضروری می‌دانند.

البته استفاده بیش از حد از این روش ممکن است باعث اسپم به نظر رسیدن لینکهای وبسایت شود. خرید بک لینکهای کیفی و مرتبط میتواند باعث افزایش رتبه وبسایت شما در موتورهای جستجو شود. همچنین، خدمات آپ بک لینک با هدف ارائه خدمات با کیفیت و مرتبط با نیازهای کسب و کار شما طراحی شده است.

معمولا آدرس صفحه اصلی هر سایت از بالاترین ارزش برخوردار است، چرا که معمولاً بیشترین بک لینک ها (Backlinks) را دریافت می کند. محتوای تولید شده توسط کاربر یا UGC اصطلاحی است که به مشارکت کاربران در تولید محتوا با عنوان، اعتبار یا کامنت زیر پست شما تولید می‌کنند. این اتفاق زمانی می‌افتد که کامنت یک کاربر زیر پست شما خود می‌تواند به جذب کاربر در صفحه شما کمک کند یا زمانی که در شبکه‌های اجتماعی با هشتگ مربوط به محتوای شما پستی منتشر می‌شود. این نوع لینک سازی داخلی اخیراً بیش از هر زمانی مورد توجه قرار گرفته و حتی در کمپین‌های بزرگ و جهانی بازاریابی نیز از آن استفاده می‌شود.

موتورهای جستجو برای لینک‌های وب‌سایت‌های باکیفیت و مرتبط بیشتر از لینک‌های وب‌سایت‌های بی‌کیفیت و نامربوط ارزش قائل هستند. ایجاد لینک خارجی برای سئو، یکی از مهمترین بخشهای استراتژی سئو است که اگر درست و اصولی اجرا نشود، قطعاً با نتیجه منفی همراه خواهد بود. اگر بخواهیم خیلی سریع و بدون حاشیه با شما صحبت کنیم اکثر هزینه های که شما برای سئو سایت خود انجام می دهید، هزینه هایی هستند که متخصصین سئو در آن سودی دریافت نمیکنند. ولی در روش لینک دهی خارجی شما از روش بازاریابی ویروسی استفاده کردید و از مردم عادی برای تبلیغ خود استفاده می کنید که همین موضوع هم باعث اعتماد به شما می شود. خرید بک لینک ارزان ایرانی از نشونت یا ایجاد بک لینک ایرانی رایگان هم با هدف افزایش احتمال طبیعی بودن لینک بیلدینگ و مشاهده تاثیرگذاری سریع تر این لینک ها انجام می شه.

  • در سئو خارجی اغلب روش‌هایی مانند بک‌لینک، لینک‌سازی، استفاده از شبکه‌های اجتماعی و بهبود «سئو محلی» (Local SEO) برای افزایش رتبه سایت در گوگل و موتورهای جستجوی دیگر به کار گرفته می‌شود.
  • گاهی طولانی شدن یک انکر تکست باعث عدم توجه کاربر می‌شود؛ حتی اگر آن را بولد، رنگی و چشم نواز کرده باشید.
  • یکی از راه‌های خلاقانه برای اینکه در مرکز توجه باشید و لینک‌های زیادی را به سمت سایت خود هدایت کنید، تولید محتوای نقادانه است.
  • اگر با تکنیک های بهینه سازی وب سایت آشنایی داشته باشید، حتماً تا به حال اصطلاحاتی مانند «لینک داخلی» و «لینک خارجی» را شنیده اید.

بک لینک در واقع بهترین نوع از مطالب مرتبط می باشد که میتوانید مطالب هم رده را با هم تولید کرده و آنها را به هم لینک دهید. در واقع هرچقدر هم محتوای یک وب سایت مناسب و اصولی باشد، بدون داشتن بک لینک مناسب هیچ جایگاهی در گوگل پیدا نخواهد کرد. آموزش لینک سازی داخلی سایت برای بهبود امتیاز سایت شما یکی از موارد ضروری در مباحث سئو است؛ کاری که اگر هوشمندانه انجام شود می‌تواند منجر به افزایش بازدید صفحات سایت و کاهش نرخ پرش شود.

تبدیل متن به لینک در تلگرام کامپیوتر

در این مقاله آموزشی قصد داریم صفر تا صد اصول لینک سازی خارجی را با هم بررسی کنیم. هر اشاره‌ای که در رسانه‌های مختلف به محتوای سایت، نام برند، نام محصول یا خدمات شما شود، بدون آنکه مستقیماً لینکی داده شود، برند منشن نام دارد. با استفاده از ابزار گوگل آلرت (Google Alert) می‌توانید با هر بار منشن در سطح وب، یک ایمیل دریافت کنید و با پیداکردن منبع و ایجاد ارتباط، برای هر تعداد منشن، بک لینک دریافت کنید. در نتیجه، وب مسترها به منظور بهبود رتبه‌های خود، شروع به تمرکز شدید در ایجاد لینک‌های خارجی به سایت‌های خود کردند. این امر منجر به ظهور تکنیک‌های مختلف ساخت لینک با کمک سئو کلاه سیاه، مانند مزارع لینک و دایرکتوری‌های اسپم که هدف آن فریب دادن PageRank بود، منجر شد. اینکه قرار نیست تمام صفحات ما به هر قیمتی بازدید بالایی به دست بیاورند.

ارسال خبرنامه یکی از استراتژی‌های Email Marketing و راهی کم‌هزینه و مؤثر برای برقراری ارتباط با مخاطبان است. برای ایجاد خبرنامه‌های جالب برنامه‌ریزی کنید، تعدادی از مطالب جدید وب‌سایت را در آن‌ها قرار بدهید و در صورت امکان یک محتوا مخصوص هر خبرنامه نیز تولید کنید. به طور کلی، بهتر است خبرنامه‌ها کوتاه و جذاب باشند و اطلاعات مفیدی را در اختیار مخاطبان قرار دهند. بر اساس پژوهش‌های انجام شده، امروزه افراد بیشتر از گذشته در شبکه‌های اجتماعی وقت می‌گذرانند. یکی از استراتژی‌های مؤثر در سئو خارجی، بهره بردن از شبکه‌های اجتماعی و برقراری ارتباط با مخاطبان به منظور افزایش بازدید محتواست. باز کردن لینک خارجی در تب جداگفتیم که لینک خارجی می‌تواند یکی از دلایل خروج کاربر از سایت شما باشد.

2.سپس از طریق پیشخوان گوگل سرچ کنسول منو links را انتخاب کنید و بر روی آن کلیک نمایید. گوگل با توجه به اعتبار سایت مبدا، امتیاز و نمرهای به سایت مقصد اختصاص میدهد. هنگام خرید اشتراک می توانید با استفاده از کد تخفیف نماوا پلن های یک ماهه، سه ماهه و شش ماهه را با هزینه کمتر خریداری کنید. وجود سریال های شبکه نمایش خانگی در اپلیکیشن نماوا یکی از نقاط قوت این سرویس VOD (مخفف Video on Demand یا ویدیو در خواستی ضبط شده) است. ساخت بک لینک وب یا ایجاد لینک در شبکه های اجتماعی کار را برای جذب راحت تر کاربران یا ارتباط مستقیم با آن ها آسان تر می کند. یکی از روش های لینک سازی، ایجاد لینک در واتساپ است که به مراتب، راحت تر از دیگر شبکه های اجتماعی می باشد.

در هر سایتی یک سری صفحات هدف وجود دارد که به این صفحات لندینگ پیج میگویند. سئو و بهبود رتبه در این صفحات باعث افزایش شدید ورودی و بهبود رتبه در سایت میشود. بخشی از آموزش تکنیک سئو خارجی مربوط به معرفی معتبرترین روش ها برای ساخت یا خریداری بهترین بک لینک ها می باشد. برای لینک سازی خارجی باید به سه نکته مهم توجه کنیم که اگر این سه مورد را رعایت نکنید می توانید بر برای سئوی خارجی وبسایت شما تاثیر منفی داشته باشد پس در  ادامه همراه ما باشید تا با این سه نکته بیشتر آشنا شویم. سئو خارجی به هر فرآیندی اطلاق می‌شود که خارج از وب‌سایت اتفاق می‌افتد و بر رتبه‌بندی صفحه در موتورهای جستجو تأثیر می‌گذارد.

برای آنکه بهتر متوجه تاثیر لینک داخلی بر سئو یک سایت شوید قصد داریم در ابتدا کمی به نحوه عملکرد ربات گوگل بپردازیم. گوگل برای آنکه بفهمد محتوای سایت شما چیست و ارزش آن چقدر است از لینک ها استفاده می کند. وظیفه دنبال کردن لینک های داخلی و خارجی سایت ها بر عهده ی رباتی به نام Google bot می باشد. زمانی که این ربات به صفحه اصلی یک سایت می رسد لینک ها را دنبال کرده و صفحات مختلف را بررسی می کند. با این کار در خصوص موضوعات آن سایت و مقالات مشابه موجود در آن اطلاعات مفیدی جمع آوری می کند.

برای این کار می بایست بر روی تصویر کلیک کرده و از منوی بالایی صفحه، گزینه “گذاشتن یا ویرایش پیوند” که به شکل یک سنجاق است را انتخاب کنید. سپس نواری در کنار تصویر ظاهر می شود که باید لینک مورد نظر را در آن قرار دهید. بعد از قرار دادن لینک، یا باید دکمه اینتر در صفحه کلید کامپیوتر را فشار داده و یا بر روی فلش آبی رنگ کنار کادر کلیک کنید. همچنین در صورتی که تمایل دارید با کلیک کردن بر روی تصویر به صفحه دیگری منتقل شوید، می توانید آیکون تنظیمات را انتخاب کرده و در صفحه باز شده تیک گزینه “باز کردن پیوند در زبانه تازه” را فعال کنید.

معمولاً برای تامین هزینه‌های برگزاری یک رویداد، از برندهای مرتبط دعوت می‌کنند که حامی رویداد شوند و در عوض، برگزارکنندگان هم حامیان را به روش‌های مختلفی تبلیغ می‌کنند. برای مثال آن‌ها نام برند و لوگوی شما را همراه با لینک در فهرست حامیان قرار می‌دهند یا از شما به‌عنوان سخنران مطلبی در بلاگشان منتشر می‌کنند و به سایت شما لینک می‌دهند. محتوای طنز در میم‌ها، ویدئوهای کوتاه یا توئیت‌، قدرت به اشتراک‌گذاری زیادی دارند و بین افراد آن حوزه حسابی پخش می‌شود. برای همین نام برند شما بسیار تکرار خواهد شد و می‌توانید بک لینک هم دریافت کنید. یکی از روش‌هایی که در داخل ایران موردتوجه قرار نگرفته است، ولی در سایر کشورها بسیاری از روزنامه‌نگاران و خبرنگاران به آن توجه ویژه‌ای دارند، این است که برای جمع‌آوری خوراک محتوایی خود از برندها درخواست نقل‌قول می‌کنند. برندها و کسب‌وکارها با استفاده از ابزارهای خاص مطبوعاتی از این درخواست‌ها مطلع می‌شوند و به تناسب حوزه کسب‌کارشان نقل‌قول یا بیانه‌ای برای انتشار با نام برند خود ارسال می‌کنند.

دامین آتوریتی یا به انگلیسی Domain Authority یکی از پارامترهایی است که توسط شرکت MOZ برای تحلیل و آنالیز سایت‌ها ارائه‌شده است. این عدد هرچقدر به ١٠٠ نزدیک باشد، بیانگر اعتبار و قدرت بالاتر سایت نزد گوگل و دیگر موتورهای جستجو خواهد بود. لینک سازی برای وبسایت از آن جا که بسیار حساس بوده و اگر توسط افراد متخصص انجام نشود، عواقب خوبی نخواهد داشت.

برای این کار پیشنهاد می کنیم در صفحه ای با عنوان “درباره ما” کسب و کار خود را به مخاطبان معرفی کنید و داستان شکل گیری برندتان را برای آن ها توضیح دهید. از آنجایی که چنین صفحه ای برای سایت شما از اهمیت بالایی برخودار است باید آن را در معرض دید مخاطب قرار دهید تا هر کس که می خواهد درباره شما اطلاعات بیشتری کسب کند به این صفحه هدایت شود. پس با لینک دهی داخلی کاری کنید که بازدید کنندگان با یک کلیک بتواند به این مطلب دسترسی پیدا کنند. همانطور که چگالی و پراکندگی کلمات کلیدی در محتوا اهمیت دارد، میزان پراکندگی لینک‌ها نیز حائز اهمیت است.

در این فرآیند از یک کلمه کلیدی به نام انکرتکست استفاده می‌شود که لینک سایت خارجی روی آن قرار می‌گیرد. همان‌طور که در این مقاله گفتیم، توجه به اصول لینک سازی خارجی مانند اعتبار وب‌سایت میزبان یا مرجع و ارتباط آن با ‌سایت شما، استفاده از انکرتکست‌های درست و … از عوامل موفقیت در این کار هستند. حتماً بارها دیده‌اید که دانشجویان یک دوره آموزشی پس از اتمام دوره، پستی را از تجربه شرکت در آن دوره آموزشی در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کنند یا مطلب مفصلی را درباره نکات مثبت و منفی آن می‌نویسند. برای مثال، اگر بتوانید لندینگ یا مقاله پرباری از هر دوره برگزارشده در سایت خود منتشر کنید و بخشی از محتوای آموزشی، تمرین و عکس دانشجویان را در آن قرار دهید، به این شکل دانشجویان به آن صفحه لینک خواهند داد. ارجاع بیش از اندازه و اغراق شده به یک صفحه تمایل کاربر را برای کلیک کاهش می‌دهد. بخاطر داشته باشید که گوگل تمامی رفتارهای درون صفحه‌ای را نیز مورد بررسی قرار می‌دهد و ارجاع زیاد به یک صفحه با استقبال پایین می‌تواند حتی به نوعی یک امتیاز منفی نیز محسوب شود.

بررسی نسبت بازدیدها به تعداد صفحاتمعیار دیگری که در انتخاب سایت مناسب برای لینک سازی خارجی می‌توانید در نظر بگیرید، تعداد بازدیدهای ارگانیک آن در گوگل است. می‌توانید با استفاده از ابزارها، تخمینی از میزان ترافیک هر سایت در بازه‌های زمانی مختلف به‌دست آورید و از سایت‌هایی که بازدید بهتری دارند لینک دریافت کنید. به‌طورکلی، هر روش لینک‌سازی که از تلاش برای دور زدن الگوریتم‌های گوگل خودداری کرده و در عوض، بیشتر بر بهبود تجربه کاربر متمرکز شود، می‌تواند یک استراتژی لینک سازی خارجی کلاه‌ سفید محسوب شود. توجه به اعتبار سایت خارجییکی از مهم‌ترین قواعد لینک سازی خارجی توجه به اعتبار دامنه سایتی ست که از آن لینک دریافت می‌کنید. هنگامی‌که سایتی را برای دریافت لینک انتخاب می‌کنید، به اعتبار آن توجه ویژه داشته باشید. توجه به ارتباط موضوعی دو محتواوجود ارتباط موضوعی بین صفحه مبدا و مقصد اصل مشترک در همه روش‌های لینک‌ سازی خارجی است.

اما اهمیت آن در کجا قرار دارد؟ گوگل به وضوح اعلام کرده است که سایت هایی را که از دیگر سایت ها به آن ها لینک داده شود و لینک طبیعی باشد، را در اولویت سرپ خودش نشان میدهد. اما چطوری لینک طبیعی بسازیم؟ مگر دیگران حاضرنف همینطوری به ما لینک بدهند؟ پاسخ قتعا خیر است، اما با توجه به یک استراتژی لینک سازی داخلی کاملا میتوان لینک سازی را طبیعی جلوه داد، بدون اینکه گوگل بفهمد و سایت ما را جریمه کند. نوشتن پست مهمان به معنای ارائه محتوایی باکیفیت برای وب‌سایتی دیگر با هدف دریافت بک لینک به وب‌سایت خود است. در این روش، شما به عنوان یک نویسنده، یک مطلب جذاب و باکیفیت برای وب‌سایت دیگری می‌نویسید و در این مطلب، به وب‌سایت خود لینک می‌دهید.

برخی از کسب‌وکارها در ارائه محصول یا خدمات تکمیل‌کننده یکدیگر هستند و جامعه مخاطبان یکسانی را هدف قرار می‌دهند. این گروه از کسب‌وکارها چون رقیب هم نمی‌شوند، پس به‌راحتی می‌توانند در سایت خود از محصول یا خدمات دیگری نام ببرند و به رفع نیاز کاربرانشان کمک کنند. برای مثال، شرکت‌های فروش هاست، به‌راحتی می‌توانند همکاران معتبر حوزه طراحی سایت را به مشتریانشان معرفی کنند و به سایتشان لینک دهند و برعکس. یکی از راه‌های خلاقانه برای اینکه در مرکز توجه باشید و لینک‌های زیادی را به سمت سایت خود هدایت کنید، تولید محتوای نقادانه است. به‌عنوان یک فرد متخصص یا یک برند پرسابقه در حوزه خودتان، می‌توانید محتوای تحلیلی بنویسید و محصولات یا خدمات مختلفی را نقد کنید. در طول زمان، منابع معتبری حاضر می‌شوند برای استفاده از نظرات و بررسی‌های دقیق شما، به محتوایتان لینک دهند.

این باعث افزایش ترافیک سایت شما و احتمالاً رشد در تعداد بازدیدکنندگان وبسایت میشود. اگر سایتی که میخواهید از آن بکلینک بگیرید، لینک را روی کلمهی کلیدیای که برای شما مهم است قرار دهد، نور علی نور میشود! در این سرویس سایت شما بصورت 100 درصدی از نظر سئوی داخلی بهینه شده و شما سایتی با سئوی کامل هم از نظر کد ، سرعت سایت و هم از نظر قالب تحویل خواهید گرفت. هر وبسایت در شبکه PDN به منظور ارائه لینک به وبسایت‌های دیگر تنظیم شده است، گذاشتن یک مطلب یا قطعه محتوا در یکی از سایت‌های شبکه وبلاگ‌های خصوصی به منظور ارتقای وبسایت هدف با قرار دادن یک بک لینک حاصل می‌شود. هدف از انجام این کار بهبود رتبه وبسایت در موتورهای جستجو و کسب اعتبار در حوزه مربوطه با استفاده از بک لینک‌های با کیفیت و منابع مرتبط است.

  • لینک سازی درست در قالب انواع لینک داخلی که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد، درست مانند همان تابلوهای راهنمایی است که در ابتدای این مقاله برای یک شهر فرضی مثال زدیم.
  • کسب‌وکارهایی تصمیم دارند فعالیتشان را در خارج از کشور گسترش دهند و با نمایش در نتایج جستجوی وب خارجی، کاربر و مشتری غیرایرانی جذب کنند.
  • برای انجام رپورتاژ آگهی، می‌توانید از سایت‌هایی که خدمات انتشار آگهی ارائه می‌دهند، استفاده کنید.
  • بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو (سئو) یک تلاش یکباره نیست و یک فرایند مداوم و بلند مدت است.

بخش دوم این پلتفرم در قالب «تبلیغ‌دهنده» به شما امکان معرفی کسب‌وکار به دیگران را می‌دهد. از مزایای دیگر این روش تبلیغات می‌توان به نرخ تبدیل بالا اشاره کرد، چراکه این تبلیغات تنها برای مخاطبان هدف نمایش داده می‌شوند و از این طریق، افراد بیشتری به استفاده از محصولات و خدمات شما ترغیب می‌شوند. استفاده از تبلیغات هدفمند در تبلیغات آنلاین روشی بسیار مؤثر برای جذب لید یا مخاطب راغب است. به کمک این نوع از تبلیغات می‌توان کمپین‌های تبلیغاتی را سفارش بک لینک بر اساس ویژگی‌های مشترک مخاطبان هدف سازماندهی کرد و کمپین‌های تبلیغاتی را کاملاُ مرتبط با ویژگی‌های شخصی، رفتار و علاقه‌مندی‌های مخاطب ایجاد کرد. این ابزارها می‌توانند گزارش‌هایی نیز درباره کیفیت لینک‌ها، نوفالو یا دوفالو بودن آن‌ها، قدرت صفحات و دامین‌ها، خرابی لینک‌ها و … به شما ارائه دهند. معیار بالا برای دامنه کلی وبسایت است.اما Page Authority برای اعتبار یک صفحه از دامنه کلی وبسایت است که به صورت کمی بین ١ تا ١٠٠ اندازه گیری میشود.

به بیان ساده‌تر، اگر می‌خواهید وب‌سایت کسب‌وکارتان هنگام جستجوی عباراتی مانند «نزدیک‌ترین کافه» رتبه بالایی داشته باشد، باید پروفایل GMB کسب‌وکار خود را ایجاد و بهینه‌سازی کنید. شما می‌توانید با استفاده از روش‌های مختلف مانند جستجوی شماره تلفن یا آدرس کسب‌وکار خود یا استفاده از ابزارهای سئو، تعداد Citationهای وب‌سایت را پیدا کنید. به همین دلیل، بهتر است از پلتفرمی برای رپورتاژ آگهی استفاده کنید که با رعایت تمام نکات لازم، متن‌های مناسبی را با هزینه‌ای معقول و در کوتاه‌ترین زمان ممکن تولید و منتشر کند. «نشریلا» را می‌توان به عنوان بزرگ‌ترین پلتفرم در این زمینه معرفی کرد. علاوه بر این، نشریلا با استفاده از مطالب تخصصی، برای انتشار بررسی محصولات یا معرفی خدمات به شما کمک خواهد کرد. برای مثال اینستاگرام به خاطر انتشار تصویر، یوتیوب به خاطر انتشار ویدیو و فیلم آموزشی و توییتر و فیسبوک به خاطر امکان انتشار ایده‌ها و محتوای متنی مشهورند.

هدف این استراتژی، یافتن لینک‌های خراب و تماس با منبع اصلی لینک برای جایگزینی مطالب است. این لینک خراب می‌تواند یکی از صفحات وب‌سایت خودتان یا لینک منقضی‌شده یکی از رقیبان باشد. جایگزینی مطلب مرتبط خودتان با لینک‌های خراب، تعداد خطاهای 404 و «تغییر مسیر» (Redirects) را کاهش می‌دهد و تجربه کاربری بهتری ایجاد می‌کند. بنابراین، در انتخاب و خرید بک لینک‌ها به دقت عمل کنید و همواره روی راهکارهای قانونی و با کیفیت تمرکز کنید.

برای این منظور، ابتدا تعریفی از External Link ارائه کرده و در ادامه، مزایا، اصول و استراتژی‌های ساخت آن را شرح می‌دهیم. در پایان این مقاله، به‌خوبی می‌توانید یکی از بهترین روش‌ها برای بهبود سئو سایت‌تان را به کار ببندید. اگر شما از سایت با تگ فالو لینک بگیرید، متناسب با اعتبار صفحه، اعتباری به صفحه سایت شما منتقل میشود و برای بهبود رتبه  صفحه بسیار مفید است. در واقع فالو لینک به موتورهای جستجو اجازه میدهد که محتوای لینک را دنبال کنند. سعی کنید برای محتواهای سایت خود از امکان اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی استفاده کنید.

از مشتریان وفادار، کاربران فعال، متخصصان حوزه کسب‌وکارتان و اینفلوئنسرها بخواهید از محصول شما استفاده کنند، ویژگی‌هایشان را بررسی کنند و در نهایت تجربه‌هایشان را برای شما بنویسند و در رسانه‌های مختلف با شما به اشتراک بگذارند. در بازاریابی مشترک (Co-Marketing) دو برند با یک دسته مخاطب مشترک تصمیم می‌گیرند با یکدیگر روی انتشار یک محتوا یا راه‌اندازی کمپین کار کنند. همکاری با دیگر برندها باعث می‌شود به کانال‌ها و رسانه‌های بیشتری دسترسی پیدا کنید و با هزینه کمتر اما لینک‌های بیشتر، اطلاع‌رسانی گسترده‌ای درباره برند خود داشته باشید.

لینک سازی در سایت های اسپم شده یکی دیگر از مواردی است که باید در آموزش لینک سازی خارجی به آن توجه داشته باشید. امااین سؤال پیش می‌آید که ارتباط صفحات لینک‌دهنده مهم‌تر است یا اعتبار آن‌ها؟ متخصصان سئو در این باره نظرات متفاوتی دارند. گفته می‌شود که تصمیم‌گیری درباره انتخاب یکی از این دو گزینه، به هدف نهایی شما از لینک‌سازی و شرایط کلی بستگی دارد. اگر می‌خواهید به سرعت رتبه یک صفحه را بهبود بدهید، شاید بهتر باشد با بک‌لینک گرفتن از صفحات معتبرتر کار بهینه‌سازی را شروع کنید. اما اگر می‌خواهید رتبه یا ترافیک ورودی یا «نرخ تبدیل» (Conversion Rate) صفحه‌ای را بالا نگه دارید، بهتر است از صفحات مرتبط بک‌لینک بگیرید. می‌توان گفت که بک‌لینک، مهم‌ترین بخش از سئو خارجی محسوب می‌شود، چراکه الگوریتم‌های گوگل برای رتبه‌بندی سایت‌ها به تعداد و کیفیت لینک‌های ورودی به وب‌سایت توجه می‌کنند.

برایان دین بیش از یک میلیون نتیجه جستجو را تجزیه و تحلیل نمود و در نهایت اعلام کرد بک لینک ها همچنان به عنوان یکی از
شاخص ترین موارد در رتبه بندی گوگل محسوب می شوند. اگر بخواهیم در قالب یک مثال ارزش لینک های خارجی را به شما نشان دهیم ، فرض کنید قصد سفر به ترکیه را دارید. در کنار تکنیک های کاربردی که در بخش قبلی معرفی شد روش هایی برای ساخت بک لینک وجود دارند که از گذشته بسیار رایج بوده است ولی امروز ارزش و جایگاه خود را از دست داده اند. برخی وب سایت ها اصرار دارند خرید بک لینک را کاملا کنار بگذارید، چرا که گوگل با شناسایی بک لینک هایی که به صورت پولی خریداری شدهاند، برای جلوگیری از امتیازدهی غیر عادلانه، با آنها برخورد میکند. بک لینک از سایت های غیر مرتبط تا چه میزان در سئو تاثیر دارد؟ در صورتی که این اتفاق برای شما افتاده باشد می دانید که شناسایی و رفع مشکل چه قدر زجر آور است.

ممکن است بتوان در یک زمینه در مدت 3 ماه به موفقیت های چشمگیری دست یافت، اما در حوزه ای دیگر ممکن است سئو سایت بیش از یک سال طول بکشد. در بحث لینک سازی خارجی ما چند نوع روش داریم که در ادامه با 3 روش مفید آن اشنا خواهیم شد که بسیاری از سئو کاران از این روش های استفاده میکنند. این مطالعه همچنین نشان می‌دهد که آتوریتی یا اعتبار وب‌سایت‌هایی که شما را معرفی می‌کنند و بررسی‌های کاربران درباره شما را نشان می‌دهند نیز در رتبه‌بندی وب‌سایت در جستجوهای ارگانیک محلی تأثیرگذار است. بعضی از وب‌سایت‌ها نام، آدرس و شماره تلفن کسب‌وکارهای مختلف را دسته‌بندی می‌کنند و برای کاربران به نمایش می‌گذارند. گفته می‌شود که این نوع سایتیشن یکی از معیارهای رتبه‌بندی صفحات وب‌سایت‌های کسب‌وکارهای محلی است.

بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو (سئو) یک تلاش یکباره نیست و یک فرایند مداوم و بلند مدت است. به عبارت دیگر، صاحبان وب سایت باید به طور مداوم بر سئو وب سایت های خود نظارت داشته باشند. سئو کلی سایت شامل مواردی خواهد شد که باعث قرار گرفتن سایت در لیست نتایج جستجو یا به اصطلاح ایندکس شدن سایت می شود. مهم ترین این موارد شامل بررسی محتوای سایت و تصحیح محتوای سایت برای بهتر دیده شدن محتوا به موتورهای جستجو و همچنین بررسی تگ های مهم سایت و در انتها ثبت سایت در موتورهای جستجو است.

به عنوان مثال وقتی در دل مقاله‌ای درباره یک محصول لینکی درباره مزایا و معایب استفاده از آن محصول را به طور جداگانه قرار می‌دهید، کاربر خود را ترغیب می‌کنید که به صفحه دیگر رفته و مطلب بعدی شما را بخواند. زمانی که ما برای اولین بار وارد یک شهر جدید می‌شویم، بدون تابلوهای راهنمای موجود در شهر، قادر به یافتن مقصد خود نخواهیم بود و این سردرگمی شاید باعث شود دیگر پا در آن شهر نگذاریم! بنابراین وجود تابلوهای راهنما می‌تواند باعث هدایت صحیح مردم یک شهر و افرادی که تازه به آنجا وارد شده‌اند باشد. بحث لینک سازی داخلی سایت نیز دقیقاً مشابه همین موضوع است و در کنار نقشه سایت (Site map) می‌تواند هدایت‌گر کاربران برای مطالعه و بررسی سایت شما باشد.

Kendrick Patel

پیشگام مادام العمر الکل. پزشک بیکن. گورو معمولی تلویزیون نرد قهوه. عاشق توییتر. کاوشگر آماتور

سایت شرط بندی کرش رویال: اعتماد و آسانی در شرط بندی آنلاین
بازی انفجار: شرط بندی هیجان انگیز و پرطرفدار
معرفی فروش notcoin
Discover the Benefits of خرید پلی استیشن پلاس اکسترا
گروه تلگرام سئو: ارتقای رتبه سایت خود را با این گروه تجربه کنید
معرفی مکمل گینر: راهی برای افزایش وزن و حجم عضلات
تماس با ما