بدنه مربی خارجی لیگ استقلال تمرینات خود را برگزار می کند

محمد نوازی، سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از بازی با مس رفسنجان گفت: متاسفم که نکونام به جلسه نیامد، چون جلسه فنی داشت و نتوانست شرکت کند و من به جای آن آمدم.

نوازی بیان کرد: در مورد بازی فردا باید بگویم که این اتفاق خوبی است که به لیگ برگشتیم و می توانیم بازی ها را ادامه دهیم با وجود اینکه دوباره در تعطیلات هستیم اما در کل بازی سختی داریم. دور از خانه است و فکر می کنم برای استقلال و هوادارانش چنین بازی هایی مانند فینال است. خیلی سخت است و تلاش می کنیم و اعضای تیم متحد هستند تا به نتیجه برسیم.

سرمربی استقلال گفت: تعطیلات لیگ برای همه تیم ها ناخوشایند است اما تمرین می کنیم تا شرایط تیم برای بازی ها مناسب باشد. بازی صبح هم سه امتیاز دارد. سعی می کنیم با دست پر برگردیم.

وی افزود: در مورد کارت بازی بلانکو باید بگویم که او در رفسنجان در کنار تیم نیست اما مدتی است که با ما تمرین می کند و شرایط قراردادش قطعی نشده است اما باشگاه بیشتر در جریان است. این. این مساله”. اگر در تیم قرار بگیرد حتما از او استفاده می کنیم. فقط بلانکو اینجا با ما نیست. دستورات بازی آرمین سهرابیان باید به تایید پزشک تیم برسد تا او بتواند در جمع بازیکنان باشد اما مشکل خاصی وجود ندارد و همه بچه هستند. انشاالله بازی خوبی انجام می دهیم و دست پر برمی گردیم.

نوازی گفت: خود آقای نکونام از شرایط استقلال در رسانه ها صحبت کردند. همیشه چنین مشکلی بین مدیران و مربیان وجود دارد. تیم بزرگی مثل استقلال حاشیه های زیادی دارد و سال ها پیش از مدیریت ضربه خورد. این یک بحث خانوادگی است و دلیلی برای تلف کردن این همه وقت وجود ندارد. این اتفاق می افتد و به لطف خدا مشکلی نیست.

فکر می کنم بچه های ما در هفته های اخیر خیلی خوب ظاهر شده اند. کار تمام شده را بدون هیچ رسید و با وجود سختی ها ترک می کنند. وظیفه باشگاه این است که به بازیکنانش پول بدهد و آنچه را که نیاز دارند به آنها بدهد. ما هیچ مشکلی نداشتیم و تمام تلاش خود را می کنیم که شرمنده هواداران نشویم.

هر بازی شکل و ایده های خاص خود را دارد. همه بازی‌ها برای ما سخت است و تلاش می‌کنیم تا سه امتیاز را بگیریم.

در مورد تعویض کمک داوران هم باید بگویم که این تصمیم کمیته داوران است و باید از آنها سوال کرد. این در خط کار من نیست. جابجایی داوران هم مشکل دارد و امیدوارم با توجه به شرایط لیگ و حساسیت فوتبال کشورمان این مشکل را به خوبی حل کنند و تصمیم بگیرند و رویه خوبی داشته باشند تا مشکلی پیش نیاید.

Aron Trujillo

نرد اینترنتی. ارتباط دوستانه مبشر قهوه. متخصص موسیقی بسیار متواضعانه. مدافع تلویزیون آماتور

تعبیر خواب رایگان با پشتیبانی 24 ساعته
تعبیر خواب خوردن برف یوسف پیامبر
تعبیر خواب خوردن برف یوسف پیامبر
تعبیر خواب مهمان داشتن امام صادق
تعبیر خواب مهمان داشتن امام صادق
قیمت پرینتر: مفهوم، اهمیت و کاربردها
تماس با ما