تصمیم ویژه یحیی برای گاوهای پرسپولیس تمدید قرارداد دو ساله جدید

قرارداد مدافع مصدوم و ملی پوش «پرسپولیس» در قعر لیگ 23 به پایان می رسد اما برخلاف اخبار منتشر شده، این باشگاه تصمیمی برای فسخ قرارداد مرتضی پورعلیگنجی یا حذف او از لیست این تیم ندارد. مشخص است که یحیی گل محمدی از باشگاه «پرسپولیس» خواسته در این مورد عجله نکند و نام مرتضی پورعلیگنجی از لیست این تیم حذف نشود.

ظاهرا سرمربی «پرسپولیس» برای این تصمیم و پیشنهادش به مدیران باشگاه ها چند دلیل روشن دارد؛ اگر پورعلیگنجی در آبان ماه تحت عمل جراحی قرار گیرد و دوره نقاهت حداقل 6 ماه طول بکشد، این بازیکن می تواند در اردیبهشت ماه که هر سال فصل لیگ برتر به پایان می رسد، بازگردد و مرتضی دیگر نمی تواند برگردد. اما اگر فصل تمدید شده لیگ برتر که برای جام ملت ها باید یک ماه تعطیل شود، در خرداد و تیر ادامه پیدا کند، شانس پورالیگنجی برای ماندن در لیست پرسپولیس باقی می ماند.

با توجه به جام ملت های آسیا و تعطیلی اجباری لیگ، پیش بینی می شود مسابقات این فصل طولانی تر شود. بنابراین احتمال بازگشت مرتضی پورعلیگنجی به دیدارهای رسمی پرسپولیس بیشتر خواهد بود. از سوی دیگر، حذف پورعلی گنجی از فهرست پرسپولیس مستلزم خرید خوب در این مرحله از لیگ یا نیم فصل است. کیست که نداند باشگاه «پرسپولیس» پول لازم برای خرید بازیکنان خارجی را ندارد و در این لحظه و حتی در فصل نقل و انتقالات زمستانی یافتن بازیکن موثر و باکیفیت بسیار سخت خواهد بود.

موضوع بعدی ثروت پرسپولیس در مرکز خط دفاعی است. وی در بازی با “استقلول” تاجیکستان ابتدا با گئورگی گلسیانی و محمد حسین کنعانیزداگون در مرکز خط دفاع به میدان رفت و سپس در ابتدای نیمه دوم وحدت حنان اف با تعویض کانونی زداگون از زمین خارج شد. سمت راست خط دفاعی به مرکز. علاوه بر این فرشاد فرجی روی نیمکت «پرسپولیس» است و علی نعمتی هم می تواند در مرکز خط دفاع بازی کند.

دلیل چهارم عدم خروج مرتضی پورعلیگنجی از لیست پرسپولیس این است که به سایر بازیکنان این پیام صریح را بدهد که باشگاه به فکر زمان مصدومیت اعضای تیم است. این تصمیم می تواند بر انگیزه، تلاش و جدیت بازیکنان در ادامه فصل تاثیر بگذارد.

به نظر می رسد مرتضی پورعلیگنجی نه تنها از لیست پرسپولیس جدا نمی شود، بلکه شنیده ایم به زودی قراردادی 2 ساله با وی امضا خواهد شد. بنابراین پورالیگنجی تا پایان لیگ بیست و پنجم بازیکن این تیم خواهد بود.

Marisol Snow

خیلی پایین میاد کارآفرین حرفه ای. پیشگام بیکن. ادم شبکه های اجتماعی متعصب موسیقی هاردکور. پزشک اینترنت.

تعبیر خواب رایگان با پشتیبانی 24 ساعته
تعبیر خواب خوردن برف یوسف پیامبر
تعبیر خواب خوردن برف یوسف پیامبر
تعبیر خواب مهمان داشتن امام صادق
تعبیر خواب مهمان داشتن امام صادق
قیمت پرینتر: مفهوم، اهمیت و کاربردها
تماس با ما