خرید بک لینک مطمئن و مورد تایید گوگل سئوبهینه

Read more about Xseo.ir سفارش بک لینک here.

از این رو  در این نوشته قصد داریم به مزایای بک لینک قوی و هم چنین معرفی بهترین سایت‌های خرید بک لینک خوب اشاره کنیم. بک لینک و رپورتاژ هر دو مفاهیم مرتبط با سئوی خارجی سایت هستند که معنا و مفهمومی متفاوت با هم دارند. بک لینک یا Backlink به لینک‌هایی اشاره دارد که از سایت‌های دیگر به وبسایت شما ارجاع می‌دهند.

سفارش بک لینک معتبر

بک لینک، انواع مختلفی داشته که در اینجا می توانید تعریف دقیق دریافت بک لینک به همراه انواع مختلف آن(فالو، نوفالو و دوفالو) را ببینید. متاسفانه امروزه بسیاری از افراد سودجو در وبلاگ های بی اهمیت و سایت های مرده که هیچ گونه بازدیدی ندارد، بک لینک شما را قرار می دهند. شک نکنید که موتور جستجوی هوشمند گوگل بسیار باهوش تر از این حرف ها بوده و بلافاصله تشخیص خواهد داد که شما قصد بالا آوردن یک وب سایت به کمک خرید بک لینک موثر را دارید. از آن جا که این کار به نوعی دستکاری نتایج گوگل تلقی شده، گوگل با این حرکت به شدت مخالف است و سعی در جریمه کردن خریدار بک لینک دارد که به این جریمه ها در اصطلاح حرفه ای «پنالتی» گفته می شود.

یکی دیگر از گزارش های تصویری جالب ، صفحه 5 وب سایت برتر است که در آن می توانید نحوه عملکرد وب سایت خود را با بک لینک یا دامنه های ارجاع مشاهده کنید. موضوعی که هنوز عده ای از افراد نمی پذیرند این است، که سئو کلاه سفید و سئو کلاه سیاه قاتلان بزرگ زمان هستند. گاهی می توان سنجیده و با خرید بک لینک های باکیفیت جانی دوباره به کسب و کار آنلاین خود تزریق کرد. علاوه بر کیفیت دامنه کلی سایت لینک دهنده، کیفیت محتوای واقعی که لیک شما در آن ظاهر می شود، در رتبه سایت شما تأثیر دارد. صفحاتی که دارای محتوایی با بیش از 500 کلمه هستند، از کیفیت بالاتری نسبت به محتوای کوتاه تر برخوردار هستند. محتوای کمتر از 300 کلمه از نظر Google کیفیت پایینی دارد و به شما نمی تواند در زمینه backlink کمک کند، علاوه بر این، محتوای خوب نوشته شده بیشتر از محتوای کم نوشتار تأثیرگذار خواهد بود.

پس به جای کمیت و تعداد بک لینک های دریافتی تان، توصیه می کنیم کیفیت لینک های دریافتی را ملاک ارزیابی و تصمیم گیری های خود قرار دهید. سفارش گذاشته می‌شود، کار انجام شده و در مدت زمان معین، گزارش تحویل داده می‌شود. برای مقایسه با سایر رقبا، پکیج آموزشی و دولتی (EDU و GOV) رایا طرح را با وبسایت سئوروز مقایسه کنید. در این پکیج، 40 عدد بک لینک (دو برابر سئوروز) بک لینک ارائه شده و قیمت آن هم به جای 500 هزار تومان، تنها 174 هزار تومان است. قیمت گذاری در بکوریتی توسط صاحبان سایت انجام شده و احتمالا بکوریتی تنها درصدی از تراکنش‌ها را برای خود در نظر می‌گیرد. هر مدل سایتی که مد نظر شما باشد، در بکوریتی وجود داشته تا شما بتوانید به سادگی از میان انبوهی از سایت‌ها، وبسایت میزبان بک لینک خود را انتخاب کنید.

سفارش بک لینک معتبر

برای ساخت بک لینک سازی با تکنیک های کلاه سفید ابتدا وب سایت هایی را که به آنها دسترسی دارید انتخاب کنید، این وب سایت ها بهتر است متناسب با موضوع سایت شما باشد سپس برای صفحاتی که معمولا لینک جذب نمی کنند محتوا  ایجاد کنید. در ساخت بک لینک انکر تکست مناسب انتخاب کنید و آنها را به صفحات مورد نظرتان پیوند دهید تا نتایج بهتری برای شما داشته باشد. بک لینک‌ها بیشتر بر روی لینک سازی خارجی و ایجاد ارتباطات با سایت‌های دیگر تمرکز دارند و معمولا در سایدبار و فوتر سایت ها قرار می گیرند،در حالی که رپورتاژ بیشتر بر روی ثبت محتوا در دیگر وبسایت ها تمرکز دارد. هر دو روش می‌توانند به بهبود سئو و رتبه‌بندی وبسایت شما کمک کنند، اما رویکرد و روش اجرایی آنها متفاوت است.

با این حال بسیاری بر این عقیده اند که پیج رنک گوگل امروزه هیچ گونه تاثیری ندارد. (به اصطلاح پیج رنک مرده است!) اما شواهد تجربی از بالا آوردن وب سایت های مختلف نشان می دهد که اصلا این گونه نیست! مشکلی که برخی می گیرند آپدیت آخر این الگوریتم است که اهمیت آن تا حدودی کاسته شد. چیزی که اخیرا حذف شد، تولبار پیج رنک گوگل بود که هیچ گونه اهمیتی هم نداشت.

پکیج اول بهترین سئو، چنگی به دل نمی‌زند، اما پکیج دوم آن با توجه به قدرت دامنه‌ی سایت‌ها (11 سایت مختلف)، می‌تواند کیس مناسبی برای خرید بک لینک باشد. البته باز هم توجه داشته باشید که خرید یک ماهه‌ی این پکیج، شاید نتواند شما را به اهداف سئویی نزدیک کند. در پکیج دوم این سایت، شما به ازای هر لینک، مبغلی نزدیک به 3 هزار تومان پرداخت خواهید کرد که عدد نسبتا معقولی است. لینک سازی داخلی سایت به صفحه موردنظر و بک لینک هایی که مستقیما برای این صفحه ایجاد می شوند، اعتبار صفحه را تعیین می کنند.

سفارش بک لینک معتبر

هرچه لینک های با کیفیت بیشتر به سمت سایت شما هدایت شوند، در موتور جستجوگر گوگل برای هر یک از کلمات کلیدی خود رتبه بهتری کسب خواهید کرد. این در واقع همان راز رقیبتان است، که اکنون در رتبه اول گوگل قرار گرفته است. بک لینک در بهترین حالت هیچ‌گونه تاثیری روی سئوی سایت ندارد، اما در بدترین حالت باعث پنالتی شدن سایت خواهد شد. بک لینک دائمی معمولا شامل رپورتاژ خبری، بک لینک های پروفایلی و کامنتی و ویکی ها و… می باشند که کاربر آنها را در سایت بدون هزینه و یا با هزینه مشخصی قرار می دهد.

به زبان ساده گوگل هنوز از پیج رنک استفاده می کند اما دیگر مثل گذاشته عدد آن را برای هر سایت آن را به صورت علنی اعلام نمی کند. به همین دلیل است که در حال حاضر، جایگزین آن یعنی پیج اتوریتی به عنوان معیار نسبتا معتبر برای سنجش پیج رنک در خريد بك لينك مورد استفاده قرار می گیرد. هم چنین خرید بک لینک خارجی، پدیده دیگری است که این روزها با آن مواجه هستیم. شاید بسیاری از سایت ها را ببیند که در صدر نتایج گوگل قرار داشته اما بک لینک های خارجی و اسپم دارند. ما با اتکا بر تجربه خود می گوییم که این سایت ها در نتایج گوگل ماندنی نخواهند بود!

وقتی یک سایت در بخشی از محتوای صفحات خود، لینک سایت دیگری را قرار می دهد، اصطلاحا به آن سایت بک لینک داده است. لینک قرار داده شده باید قابل کلیک و دنبال کردن باشد تا گوگل بتواند آن را شناسایی کرده و دنبال کند. همچنین، در این روش‌ها اقدام به گذاشتن کامنت‌ اسپم در سایت‌های دیگر می‌کنند. این کامنت‌ها به عنوان مزاحم گزارش می‌شوند و به اعتبار وب سایت لطمه می‌زنند. علاوه بر این، به روزرسانی الگوریتم‌های رتبه‌بندی توسط گوگل مورد دیگری است که باید نگرانش باشید.

با کنار هم قرار دادن فاکتورهای مختلف کیفی می توانیم نتیجه بگیریم که قیمت بک لینک سازی در سئوسل بسیار مناسب بوده و شما با خرید بک لینک ارزان و قوی می توانید نتایج قابل قبولی را کسب نمائید. پس از آنکه هر نوع از لینک سازی را اجرا می کنید یا اقدام به خرید بک لینک های مختلف می کنید، در مراحل بعدی لازم است آنها را به صورت چند لایه ای قدرتمندتر کنید. وظیفه پکیج های بک لینک تقویتی نیز تقویت کردن بک لینک ها و رپورتاژهاییست که ایجاد کرده اید. اجرای این پکیج برای لایه اصلی وب سایت شما پیشنهاد نمی گردد و در لایه های ۲ یا ۳ به بعد استفاده خواهند شد.

خدمات طراحی و تبلیغات یکی از کسب و کارهایی است که بنا به ماهیت آن از مدت ها قبل در اینترنت و بصورت آنلاین انجام می شود. اگر عبارت طراحی تبلیغات یا عباراتی مانند طراحی گرافیک ، کاتالوگ و … را در گوگل جستجو کنید با تعداد زیادی از رقبا مواجه می شوید که همگی عمر دامنه بالایی دارند. در وب سایتهای معرفی شده زیر با خرید رپورتاژ یا بکلینک با قیمت مناسب جایگاه سایت خود در نتایج جستجو را چند پله ارتقا دهید. این سایت ها با مدت زمان فعالیت بالا گزینه های مناسبی برای لینکسازی وبسایت ها و شرکت های فعال در حوزه گرافیک و طراحی تبلیغاتی هستند.

پس از خرید بک لینک شما باید به فکر نوشتن و تدوین متن رپورتاژ، لایه سازی جهت طبیعی جلوه دادن لینک ها، تایید شدن متن توسط میزبان و انتخاب انکرتکست مناسب جهت لینک دادن باشید. تیم سئو روز در کنار مشاوره برای انتخاب بهترین گزینه ها برای خرید بک لینک، در تمام مراحل بالا همراه شما خواهد بود تا هیچ کدام از مشکلات رایج در این فرآیند، گریبان شما را نگیرد. گاهی اوقات خرید بک لینک یا استفاده از بک لینک‌های رایگان، اعتبار یک سایت را بسیار کاهش می‌دهد. به عنوان مثال، خرید بک لینک از وب سایتی با محتوای مجلات زرد و بومی، ارجاع معتبری نخواهد بود. اگر سایت ارجاع‌دهنده یا بک لینک های مجاور دارای محتوای غیر اخلاقی و ناپسند باشند، نه تنها یک بک لینک موثر نخواهد بود که اعتبار منفی نیز در پی دارد.

سفارش بک لینک معتبر

در این سرویس ما برای شما 40 بک لینک دائمی از دامنه هایی با پسوندهای EDU و gov ایجاد می کنیم. این دامنه ها دارای قدرت دامنه (Domain Authority) بسیار زیادی نیز بوده و دارای پیج رنکهای بسیار بالایی هستند. از این رو، خرید بک لینک قوی و تخصصی برای وبسایت های انگلیسی بسیار دشوارتر است و طبیعی جلوه دادن این لینک ها چالش های مخصوص به خود را به همراه دارد. گوگل همواره وبسایت ها را از خرید بک لینک و انجام کارهایی از این قبیل که در بهترین حالت نوعی سئو کلاه خاکستری به حساب می آیند، منع کرده است.

البته ، صفحه شما باید منبع خوبی در مورد موضوعی باشد که آنها در ابتدا به آن پیوند می دادند ، بنابراین منطقی است که پیوند خراب را با خود عوض کنید. اغلب اوقات ، در چند روز یا چند هفته نتایج تبلیغات خود را به صورت بک لینک یا اشتراک در شبکه های اجتماعی مشاهده خواهید کرد. به عنوان مثال ، ممکن است در پروژه های دیگری که می توانند به شما در رشد نام تجاری و بازدید شما کمک کنند ، همکاری کنید.

برای اینکه بفهمیم آیا بک لینک دریافتی ما ارزشمند است یا خیر باید فاکتورهای متعددی را بررسی کنیم. در اینجا مهم‌ترین معیارهای تعیین‌کننده میزان ارزش بک لینک (نوع بک لینک و نوع وب‌سایت) را با هم بررسی می‌کنیم. یک بک لینک با کیفیت به صورت فالو می باشد و سایت منبع در میان محتوای آن قرار داده شده است. همین آمارها به خوبی نشان می‌دهند که لینک ‌سازی تا چه اندازه می ‌تواند روی رتبه سایت شما در نتایج جستجوی گوگل تأثیرگذار باشد.

سفارش بک لینک معتبر

از موارد دیگری که این الگوریتم با آن مقابله می کند، پراکندگی انکرتکست و ارتباط موضوعی سایت ها و … است. این بک لینک ها دائمی هستند و شما می توانید هر تعداد ماه به میزان نیاز خود از این پکیج ها استفاده کنید. در صورتی که می خواهید محتوای بک لینک ها به هر زبانی غیر از انگلیسی منتشر شود، مسئولیت تولید آن بر عهده شما می باشد. بک لینک های رپورتاژی به لینک هایی گفته می شود که در قالب یک محتوا و بارگذاری آن به همراه لینک سایت خود در سایت های دیگر، بک لینک به دست می آوریم.

سفارش بک لینک معتبر

بطور کلی بک لینک ها به دو نوع فالو و نوفالو تقسیم بندی می شوند که در نوع فالو وبسایت لینک دهنده اعتبار دامنه شما را به رسمیت شناخته و تایید می کند. سئو سایت تاثیر بسیاری در بهبود رتبه‌بندی وبسایت در نتایج موتورهای جستجو دارد. یکی از عوامل مهم در سئو و بهینه‌سازی سایت، بک لینک یا لینک سازی است. توجه داشته باشید که  تاثیر بک لینک ها بر سئو سایت یکسان نیست و همیشه به افزایش رتبه وب سایت کمک نمی‌کنند؛ استفاده از بک لینک بی کیفیت باعث افت رتبه سایت می‌شود. اگر به دنبال خرید بک لینک هستید پیشنهاد می‌کنیم با مزیت‌های بک لینک خوب و باکیفیت و همچنین بهترین سایت خرید بک لینک قوی آشنا شوید.

مقالاتی همچون ریویوها، محتوای ویدئویی رایگان، پادکست‌ها بهترین گزینه برای معرفی شما به مخاطبان هستند و حتی سایت‌های دیگر را ترغیب به دادن لینک می‌کنند. از نظر گوگل تولید محتوای ارزشمند یکی از روش‌های اصولی برای کسب بک ‌لینک‌های با کیفیت و البته معتبر است. زمانی که محتوای اصیل منتشر می‌کنید به دیگران فرصت می‌دهید این محتوا را تا جایی که می‌توانند به اشتراک بگذارند.تولید محتوای گرافیکی، صوتی یا ویدئویی به شما کمک می‌کند به چنین هدفی دست پیدا کنید. یکی از مشکلاتی در چند وقت اخیر بسیاری از سایت‌ها با آن مواجه شده‌اند ایندکس نشدن مطالب و صفحات سایت است. سفارش بک لینک تأثیر بسیار خوبی بر سرعت ایندکس دارد و باعث می‌شود صفحات سایت با سرعت بیشتری ایندکس شوند و رتبه بهتری بگیرند. بسیاری از مدیران و سئوکاران حرفه‌ای با سفارش بک لینک و ثبت آن در سایت‌های مختلف از جمله سوشیال‌ها مشکل ایندکس نشدن مطالب و صفحات سایت خود را رفع کرده‌اند.

Marisol Snow

خیلی پایین میاد کارآفرین حرفه ای. پیشگام بیکن. ادم شبکه های اجتماعی متعصب موسیقی هاردکور. پزشک اینترنت.

تعبیر خواب رایگان با پشتیبانی 24 ساعته
تعبیر خواب خوردن برف یوسف پیامبر
تعبیر خواب خوردن برف یوسف پیامبر
تعبیر خواب مهمان داشتن امام صادق
تعبیر خواب مهمان داشتن امام صادق
قیمت پرینتر: مفهوم، اهمیت و کاربردها
تماس با ما
ما محتوای این سایت را با استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی تهیه می‌کنیم، اما توجه داشته باشید که استفاده از این محتوا باید با اندیشه و توجه به منابع دیگر همراه باشد.