دیزل ژنراتور چیست؟ شناخت دنیای برق دیزلی آکادمی ماهر

همکاران ما پس از بررسی و واجد شرایط بودن با شما تماس حاصل خواهند نمود. این ماژول الکترونیکی اساساً یک PLC کوچک می باشد، سیگنال های الکتریکی را دریافت می کند و تصمیم می گیرد که در مرحله بعدی چه روندی انجام بگیرد. ماژول ها معمولاً برای دستیابی به نتایج متفاوت برای برنامه های متفاوت قابل برنامه ریزی می باشند. ژنراتورهای قدیمی ممکن است با استفاده از ابزارها و دستگاه های آنالوگ عملکرد یکسانی داشته باشند.

دیزل ژنراتور
دیزل ژنراتور

اولین مرحله برای نصب دستگاه بهترین دیزل ژنراتور طراحی کردن اتاق مخصوص آن است. این اتاق بایستی دارای تمام استانداردهای لازم برای قرارگیری این وسیله باشد. وجود تهویه و دستگاه های خنک کننده در اتاق دیزل ژنراتور از اهمیت زیادی برخوردار است و باعث می شود طول عمر دستگاه افزایش پیدا کند و عملکرد دقیق تری داشته باشد. باید دقت داشته باشید وضعیت اتاق دیزل ژنراتور باید به گونه ای باشد که هوای خنک وارد آلترناتور شده و هوای گرم که از رادیاتور خارج می شود به بیرون از اتاقت هدایت گردد.

آشنایی با دیزل ژنراتور (کاربرد و مزیت انواع دیزل ژنراتور)

مسئله مهم اینجاست که انواع ژنراتور گازوئیلی برحسب زمان و مقدار تامین انرژی الکتریکی تعیین می‌شود که در ادامه به معرفی انواع آن می‌پردازیم. تنوع مدل و نوع کارکرد اجزای مهم دیزل ژنراتور مانند کنترلر اختصاصی، اگزوز، شاسی، باتری و… از این رو نوع اجزای موردنظر موجود در این دستگاه، علاوه بر عملکرد، قیمت اصلی آن را نیز تحت تأثیر قرار می‌دهند.

سومین مسئله ای که باید مورد بحث قرار گیرد ، زیبایی شناسی است ، برخی از شهرداری ها الزاماتی را در شرایط قرارگیری ژنراتور ، از جمله نیاز به قرار گرفتن آن در داخل بتن / دیوارهای بلوکی مطابق با ظاهر ساختمان اصلی وضع کرده اند. 10 kVA تا حتی 3000 kVA بازه ای است که می‌توان در آن دیزل ژنراتور کامینز مناسب را پیدا کرد. این نشان می‌دهد که محل استفاده این دیزل ژنراتور می‌تواند از خانه‌های مسکونی تا صنایع بزرگ گسترده باشد.

طول عمر دیزل ژنراتور چقدر است؟

استاندارد تولیدی این محصولات برای به کارگیری آنان در نصب دیزل ژنراتور اهمیت زیادی دارد. مخزن‌های موردنظر کماکان حجم سوخت یک الی دو ماه دیزل ژنراتور را در خود جای می‌دهند. ژنراتور دیزلی همانند سایر مدل‌ ها، دارای انواعی است که هر یک مزایا و ویژگی‌های منحصر به فردی دارند. خرید ژنراتور از سازمان معتبر به شما این امکان را می‌دهد که صاحب ژنراتور گازوئیلی سالمی شوید.

دیزل ژنراتور

زیرا این دستگاه‌ها در توان‌ها، ابعاد و اندازه‌های مختلف، برندهای معتبر و قطعات و لوازم جانبی متنوع، ارائه می‌شوند. علاوه بر این به صورت کاملاً اصلی و با ضمانت و خدمات پس از فروش ارائه می‌شوند. همچنین به راحتی و در هر نوع شرایطی، از جمله شرایط سخت آب و هوایی و جغرافیایی، قابل استفاده هستند.

سیستم تخلیه

همچنین، استفاده از دیزل ژنراتورها در مناطقی که به شبکه برق متصل نیستند، می‌تواند به کاهش استفاده از سوخت‌های فسیلی آلوده در مناطق دیگر کمک کند. موتور‌های دیزلی با عمل احتراق ایمن، بسیار کاربردی‌تر از موتور‌های گازی و…

  • گاز اگزوز از طریق توربو شارژر عبور می کند تا باعث چرخش آن در محل نصب شود.
  • در جایی که نیازهای بزرگتر برای توان وجود داشته
    باشد، چندین واحد کوچکتر را می توان با استفاده از فرآیندی به نام همگام سازی به طور
    موازی به یکدیگر متصل کرد.
  • مولد دائم الکار به برخی از موتور‌ها گفته می‌شود که با توجه به نحوه ساختش به‌ندرت پیش می‌آید که در حالت خاموشی قرار بگیرند.
  • وجود فاصله جغرافیایی میان خریدار و فروشنده نیز موجب افزایش قیمت محصولات تولید شده توسط این برندها می گردد.
  • موتور‌های دیزلی مورد استفاده در دیزل ژنراتور دارای توان بالایی می‌باشند تا نیاز بالای این تجهیزات را در استفاده مداوم فراهم آورند.

Nigel Riley

تمرین کننده موسیقی دوستانه. گیک هاردکور توییتر. بیکن پژوه. متخصص زامبی برنده جایزه.

تعبیر خواب رایگان با پشتیبانی 24 ساعته
تعبیر خواب خوردن برف یوسف پیامبر
تعبیر خواب خوردن برف یوسف پیامبر
تعبیر خواب مهمان داشتن امام صادق
تعبیر خواب مهمان داشتن امام صادق
قیمت پرینتر: مفهوم، اهمیت و کاربردها
تماس با ما
تمامی محتوای این وب‌سایت توسط هوش مصنوعی تولید می‌شود و هدف ما ترویج یا تشویق به استفاده از آن نیست، بلکه به‌کارگیری برای مطالعه و بررسی مطالبی است که قابلیت ارائه دارد.