سوره بایدن قتل یک کودک 6 ساله فلسطینی توسط یک پیرمرد 71 ساله در آمریکا را محکوم کرد.


آفتاب نیوز :

بایدن قتل یک پیرمرد 71 ساله با چاقو در ایالت ایلینوی را “وحشتناک و نفرت انگیز” خواند و آن را محکوم کرد.

این پسر شش ساله فلسطینی روز شنبه به همراه مادرش در ایالت ایلینویز با چاقو مورد حمله قرار گرفت و پس از مدتی بر اثر شدت جراحات وارده در بیمارستان جان باخت.

پلیس در شهرستان ویل، ایلینویز، این حمله را “وحشتناک” توصیف کرد و گفت که انتظار می رود مادر کودک که او نیز مورد ضرب و شتم قرار گرفته زنده بماند.

در این بیانیه آمده است: بازرسان بر این باورند که دو قربانی یک حادثه خشونت‌آمیز در ایلینوی به دلیل مسلمان بودن و در ارتباط با درگیری‌های جاری در خاورمیانه که اسرائیل و حماس در آن دست دارند، هدف قرار گرفتند.

به گفته پلیس ایلینوی، حمله به این مادر و فرزند مسلمان در مکانی واقع در 64 کیلومتری غرب شیکاگو رخ داده است.

در همین راستا، جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا روز یکشنبه در بیانیه‌ای تایید کرد که دو نفری که مورد حمله قرار گرفتند یک مادر و یک کودک بودند و تاکید کرد: این یک خانواده مسلمان فلسطینی است که به دنبال آنچه ما هستیم دنبال سرپناه زندگی است و صلح به ایالات متحده رسید».

رئیس‌جمهور آمریکا سپس افزود: این اقدام هولناک و نفرت‌انگیز در آمریکا جایی ندارد و برخلاف اصول و ارزش‌های اصلی ما یعنی آزادی و اعتقاد دینی است.

به گفته کلانتری شهرستان ویل، همزمان با حمله جوزف زوبای 71 ساله به او، مادر این کودک با 911 تماس گرفت.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، در جریان معاینه، یک چاقوی نظامی با تیغه 15 سانتی متری از شکم این کودک خارج شد.

با رسیدن پلیس به محل، یوسف زوبا مظنون در ورودی خانه ای که در مقابل آن حمله صورت گرفت دستگیر شد و به دلیل جراحت در ناحیه پیشانی به بیمارستان منتقل شد.

ضارب که متهم به قتل و ارتکاب دو جنایت نفرت است، با چاقو چندین ضربه چاقو به سینه، بدن و اندام فوقانی مادر و فرزند مسلمان وارد کرد.

رئیس دفتر «شورای روابط آمریکایی-اسلامی» در شیکاگو به خبرنگاران گفت که مهاجم در خانه قربانی را زد و ابتدا سعی کرد مادر کودک را خفه کند. وقتی به این زن حمله کرد، گفت: تو مسلمانی و باید بمیری.

رویارویی نظامی بین اسرائیل و حماس تاکنون هزاران کشته از هر دو طرف که عمدتا غیرنظامی هستند، برجای گذاشته است و با واکنش گسترده بین المللی همراه بوده است.

Cassie Wells

حل کننده مشکل به طرز خشمگینانه ای فروتن. ماون فرهنگ پاپ استاد عمومی موسیقی. متعصب وب هیپستر پسند. ارتباط دهنده.

تعبیر خواب رایگان با پشتیبانی 24 ساعته
تعبیر خواب خوردن برف یوسف پیامبر
تعبیر خواب خوردن برف یوسف پیامبر
تعبیر خواب مهمان داشتن امام صادق
تعبیر خواب مهمان داشتن امام صادق
قیمت پرینتر: مفهوم، اهمیت و کاربردها
تماس با ما