فیلم نپالی ها برای سوزاندن اجساد قربانیان زلزله آماده می شوند


آفتاب نیوز :

بازماندگان زلزله مرگبار نپال در جاجارکوت، که بدترین زلزله را متاثر شده بود، اجساد مردگان را با گل همیشه بهار نارنجی تزئین کردند و آنها را از دامنه تپه به سمت زمین سوزاندن هندوها بردند. دفن کردند

روز جمعه زمین لرزه ای به بزرگی 5.6 ریشتر در غرب نپال در عمق 18 کیلومتری زمین رخ داد.

روز یکشنبه 13 جسد به حاشیه رودخانه بهیری منتقل و در انبوهی از کنده های انباشته قرار گرفتند. در حالی که اعضای خانواده و عزیزان قربانیان اشک می ریختند، راهبان هندو در حالی که جسد عزیزان خود را قبل از سوزاندن با گل می پوشاندند، دعاهای هندو را قرائت کردند.

این 13 نفر اهل روستای چیوری ولسوالی جاجارکوت هستند که به گفته مقامات مرکز این زمین لرزه بوده و حداقل 105 نفر در آن کشته شده اند.

به گفته مقامات، 52 نفر دیگر در منطقه همجوار رکوم کشته شدند. حدود 184 نفر نیز مجروح شدند.

زمین لرزه جمعه شب مرگبارترین زمین لرزه نپال از سال 2015 تاکنون است. زلزله هشت سال پیش در نپال حدود 9000 کشته در این کشور واقع در دامنه های هیمالیا بر جای گذاشت.

در آن سال معابد چند صد ساله و دیگر اماکن تاریخی نپال و همچنین بیش از یک میلیون خانه ویران شد و 6 میلیارد دلار خسارت به اقتصاد این کشور وارد کرد.

مقامات نپال می گویند که بیم آن دارند که تعداد تلفات زمین لرزه روز جمعه افزایش یابد زیرا هنوز نتوانسته اند با ارتفاعات نزدیک مرکز زمین لرزه، در حدود 500 کیلومتری غرب پایتخت، کاتماندو، تماس برقرار کنند.

Elyse Blake

کاوشگر هیپستر پسند. گورو بیکن دوستانه. زامبی متعصب حرفه ای. نویسنده.

تعبیر خواب رایگان با پشتیبانی 24 ساعته
تعبیر خواب خوردن برف یوسف پیامبر
تعبیر خواب خوردن برف یوسف پیامبر
تعبیر خواب مهمان داشتن امام صادق
تعبیر خواب مهمان داشتن امام صادق
قیمت پرینتر: مفهوم، اهمیت و کاربردها
تماس با ما