قیمت جهانی طلا امروز 08.02.

به گزارش آژانس آرانیوس به گزارش خبرگزاری رویترز، در پی کاهش درآمد خزانه داری آمریکا، قیمت طلا در روز سه شنبه بار دیگر افزایش یافت. سرمایه گذاران از یک سو منتظر داده های اقتصادی آمریکا برای ارزیابی سیاست نرخ بهره هستند و از سوی دیگر درگیری ها در خاورمیانه را زیر نظر دارند.

قیمت هر اونس طلا در معاملات صبحگاهی اینتربانک لندن 0.7 درصد افزایش یافت و در 1976 دلار و 15 سنت تعیین شد.

بازدهی خزانه داری 10 ساله ایالات متحده پس از افزایش نزدیک به 5 درصدی در روز دوشنبه، کاهش یافت و خطر رکود اقتصادی به دلیل افزایش هزینه های استقراض را افزایش داد.

اهمیت مسائل ژئوپلیتیکی برای طلا با مقاومت این فلز گرانبها در برابر افزایش بازده اوراق قرضه تاکید می شود. از آنجایی که بازارها می توانند مسائل ژئوپلیتیکی را حل کنند، بازده اوراق به یک عامل مهم تر تبدیل خواهد شد.

طلا همیشه به عنوان یک سرمایه گذاری مطمئن در هنگام بحران مورد توجه قرار می گیرد. قیمت این فلز گرانبها در دو هفته اخیر به دلیل نگرانی از جنگ غزه 9 درصد افزایش یافته است. در 20 اکتبر طلا به بالاترین قیمت در 5 ماه گذشته رسید.

تمام توجه سرمایه گذاران معطوف به جنگ در خاورمیانه است. رژیم صهیونیستی در بیانیه ای اعلام کرد که تصمیمی برای کاهش بمباران نوار غزه ندارد و برای حمله زمینی آماده می شود.

بازارها همچنین منتظر داده های اقتصادی آمریکا از جمله تولید ناخالص داخلی این کشور در سه ماهه سوم سال جاری و شاخص قیمت مصرف کننده هستند که می تواند مسیر سیاست های پولی بانک فدرال را تعیین کند.

در میان سایر فلزات گرانبها، نقره با 0.15 درصد افزایش به 23.25 دلار و پلاتین با 0.13 درصد افزایش به 899.45 دلار رسید.

انتهای پیام/

Morgan Bullock

هاردکور الکل ماون. علاقه مند شدید به اینترنت دوست داشتنی توییتر متعصب. دردسر ساز.

تعبیر خواب رایگان با پشتیبانی 24 ساعته
تعبیر خواب خوردن برف یوسف پیامبر
تعبیر خواب خوردن برف یوسف پیامبر
تعبیر خواب مهمان داشتن امام صادق
تعبیر خواب مهمان داشتن امام صادق
قیمت پرینتر: مفهوم، اهمیت و کاربردها
تماس با ما