مهمترین بخش ساخت و ساز ساختمان مصالح ساختمانی است

تیتر 20- اقبال شکری عضو کمیسیون شهروندی مجلس با اشاره به کاهش قیمت مسکن در بازار گفت: قیمت مسکن در بازار کاهش یافته است هرچند آنطور که انتظار می رفت نبود و اگر عرضه مسکن نیز به این موارد اضافه می شود. برنامه‌ها، بخشی از آن مسکن‌سازی، بافت فرسوده، پروژه‌های خود مدیریتی برمی‌گردد، در صورت هماهنگی‌ها به نظر می‌رسد بازار مسکن در آینده افزایش قیمتی نداشته باشد.

عضو کمیسیون ساخت و ساز مجلس ادامه داد: به نظر می رسد بازار مسکن به سمت تعادل و بهبود حرکت می کند، البته با اقدامات وزارت راه و شهرسازی در راستای نظارت بر خانه های خالی و بررسی روندها. . مشاورین املاک و همچنین سایت هایی که آگهی املاک و غیره منتشر می کنند. فکر می کنم بازار مسکن به سمت تعادل حرکت می کند.

وی گفت: برای اجرا و ساخت مسکن برنامه های جدی پیش رو دارد. چرا که در دولت قبل بحث تامین مسکن مورد نیاز کشور نبود اما در دولت سیزدهم رئیس جمهور شخصا وارد این موضوع شد و هر ماه جلسه ای برای رفع مشکلات و موانع تولید مسکن برگزار می کرد. حضور وزیر راه و شهرسازی

این مسئول تاکید کرد: اگر صنعت ساختمان در کشور پیشرفت کند قطعا در حوزه اشتغال نیز پیشرفت خواهد داشت و طی چند سال گذشته قیمت زمین و مسکن با رکود مواجه بوده و افزایش قیمتی در کشور ما مشاهده نشده است. بازار مسکن و کنترل قیمت بازار مسکن در دستور کار قرار دارد.

شاکری در خصوص کنترل قیمت مصالح ساختمانی گفت: در زمان رهبری رستم قاسمی، وزارت راه و شهرسازی جلساتی با وزارت ایمنی برگزار کرد و مقرر شد هزینه مصالح ساختمانی برای سازندگان کاهش یابد. و مهمترین مصالح ساختمانی برای ساخت و ساز از آرماتور و سیمان می باشد لذا باید با سود ناچیزی در اختیار سازندگان قرار می گرفت ولی متاسفانه چنین قراردادی منعقد نشد.

شکری در پایان گفت: با تلاش فراوان سیمان و فولاد را وارد بورس کردیم و فکر می کردیم با اجرای چنین روندی قیمت مصالح ساختمانی قطعا مشخص شود اما دلالان و سودجویان وارد این بازار شدند.

Brendon Rice

نادر موسیقی لاعلاج. خالق تایید شده متعصب تلویزیون پیشگام غذا. یک قهوه ساز به طرز خشمگینی فروتن.

بک لینک با کیفیت بالا: کلید به رتبه‌بندی بالاتر در گوگل
بت انفجار: پیش بینی ورزشی محبوب و سرگرم‌کننده
انفجار آنلاین: جذابیت و جذبه این بازی محبوب
کتاب کار دبستان: راهنمایی شگفت‌انگیز برای دانش‌آموزان
Exploring Realtor Canada: Your Ultimate Guide to Real Estate Excellence
Discover Your Dream Home: House with Acreage for Sale
تماس با ما