میلگرد CK45 مقاوم در برابر ضربه ، اصطکاک و استحکام از تولید تا عرضه فـولادکاران

فولاد CK45 هم در ایران تولید می شود اما بخش عمده آن به صورت وارداتی عرضه می شود . در لیست زیر شما می توانید قیمت فولاد CK45 کارخانه تولیدی روس را مشاهده کنید. برای سفارش و خرید فولاد CK45 و اطلاع از قیمت فولاد CK45 برش خورده میتوانید به صورت آنلاین یا حضوری اقدام کنید. همچنین برای فروش فولاد CK45 و یا دریافت مشاوره رایگان میتوانید با ما تماس بگیرید. فولاد یک آلیاژ پرکاربرد است که در صنایع مختلف نام آن به گوش می‌خورد و روزبه‌روز دارای تنوع و دگرگونی بیشتری می‌شود. خواص فولاد همیشه ثابت نیستند و می‌توان با کم‌وزیاد کردن عناصر به کار رفته در آن، ویژگی‌هایی مانند ثبات در دمای بالا و مقاومت در برابر خوردگی و ساییدگی را در آن ایجاد کرد.

علاوه بر این، به دلیل داشتن بهترین انتخاب می توانید به صرفه ترین خرید را نیز تجربه کنید. شمش ck45 در دمای بالا و پس از طی چندین مرحله نورد، به میلگرد تبدیل می شوند. افزایش میزان کربن در میلگرد ck45 نسبت به میلگرد های معمولی، باعث شده تا این میلگردها سختی و استحکام بیشتری داشته باشند. این نوع میلگرد ها در دمای 650 تا 700 درجه سانتی گراد پخته شده و سپس در دمای 900 تا 1150 درجه عملیات آهنگری روی آن صورت گرفته و بعد از نرمالسازی و تابکاری توسط روغن و اب سرد شده و حرارت کاملا تخلیه شده است. فروش میلگرد ck45 با بالاترین کیفیت ممکن

آستنیت باقی مانده که ۲۵ درصد کل آلیاژ است دارای ۰٫۸ درصد کربن است و تحت واکنش یوتکتوئید قرار می‌گیرد؛ بنابراین در پایان واکنش در ساختار میکروسکوپی تقریباً ۲۵ درصد پرلیت و ۷۵ درصد فریت اولیه مشاهده خواهد شد. ساختار و مورفولوژی انجماد آلیاژ هیپویوتکتوئید در شکل زیر نشان داده شده‌است. باید توجه داشت که از زیر دمایA1 تا دمای محیط دیگر استحاله ای صورت نمی‌گیرد و تنها اندکی رشد وجود خواهد داشت.

به این نکته توجه داشته باشید در صورتی که شما سیکا را از تولیدات داخلی خریداری کنید هزینه‌ای که باید پرداخت کنید بدون شک کمتر از تولیدات خارجی خواهد بود، زیرا دیگر نیازی به دخول عواملی مانند ارز داخلی و.. در حال حاضر در کشور ما تنها کارخانه‌های فولاد آلیاژی یزد، فولاد آلیاژی اصفهان و فولاد اسفراین میلگرد ck45 را تولید می‌کنند. یکی دیگر از محصولات فولادی که از این فولاد ساخته می‌شود، ورق فولادی است.

از همین رو آهن را با عناصر مختلف آلیاژی کرده و یا از پوشش‌های گالوانیزه و حفاظتی برای عایق کردن آن بهره می‌گیرند. برای مثال میلگردهای آلیاژی که مقاومت بالاتری نسبت به زنگ زدگی دارند با توجه به نوع چند دسته مختلف مثل میلگرد آلیاژی ck45، میلگرد vcn، میلگرد mo40 و … را شامل می‌‌شود. فولاد ck45 خاصیت‌های بی‌نظیری دارد که آلیاژهای تولید شده از آن نیز این خواص را دارا هستند. این فولاد به صورت‌های مختلفی مانند میلگرد، تسمه، ورق، لوله و… تولید می‌شود. یکی از متداول‌ترین تولید این نوع فولاد، میلگرد ck45 است که در صنایع مختلفی از آن استفاده می‌شود.

از شمش CK45 برای تهیه میلگرد CK45 استفاده می‌شود پس از طی کردن چندین مرحله فرآیند نورد در دمای بالا به شکل استوانه‌ای میلگرد فرم داده می‌شود. حضور میزان متوسطی از کربن در فولاد مذکور، باعث شده تا این نوع میلگرد استحکام و سختی بیشتری به همراه داشته باشد. این میلگردها در دمای ۶۵۰ تا ۷۰۰ درجه سانتیگراد گرم شده و سپس در دمای ۹۰۰ تا ۱۱۵۰ درجه سانتیگراد آهنگری می‌شوند.

این مجموعه با تولید میلگرد های فولادی با بالاترین کیفیت در خدمت شماست. عرضه کننده مناسب ترین قیمت میلگرد به تمام نقاط ایران توزیع و پخش خرید ، لطفاً با ما تماس بگیرید . برای چک کردن قیمت روز میلگرد ck45 ذوب آهن می‌توانید از مجموعه پیوان استفاده کنید.

میلگرد ck45

سپس جهت انجام عملیات آهنگری تحت دمای 900 تا 1150 درجه سانتیگراد قرار می‌گیرند. بعد از انجام نرمال‌سازی و تاب‌کاری، جهت بالا بردن سختی آن طی فرایند سردکاری قرار می‌گیرند. فرایند سردکاری اگر با استفاده از روغن باشد، در دمای 800 تا 820 درجه سانتیگراد و اگر توسط آب انجام شود، در دمای 800 تا 830 درجه سانتیگراد، سردکاری انجام‌ می‌شود. هنگام آغاز فرایند سردکاری، دقت داشته‌ باشید که حرارت کاملا ملایم شده باشد.

تفاوت این دو نوع فولاد در عناصر آنها میباشد اما هر دو در دسته ی فولادهای عملیات حرارتی قرار میگیرند. لازم به ذکر است با وجود اینکه از این دسته ورق ها جهت ساخت لوازم ساختمانی استفاده می شود، اما بهترین نوع فولاد جهت ساخت انواع کمچه، ماله، کارت، ورق فولاد فنر آبدار می باشد. این تیمار حرارتی بستگی به عوامل گوناگونی دارد مانند سرعت سرد کاری، سرعت حرارت، و زمان غوطه ور شدن قطعه در آب یا روغن. میلگرد CK45 بسیار پر مصرف است، دلیل این مطلب قابلیت ماشین کاری و کشش خوب این میلگرد است. با سالها تجربۀ ارزشمند و گرانبها در عرصه تأمین و توزیع انواع ورق آلیاژی و انواع فولاد آلیاژی. و با گواهینامه ها و آنالیزهای معتبری که ضمیمه محصولاتش به مشتریان خویش میها می کند.

  • گرد CK45 هم در داخل کشور تولید می گردد و هم به صورت وارداتی می باشد.
  • از جمله قسمت‌هایی از خودروهای معمولی و سنگین مانند میل‌لنگ، میله‌های متصل‌کننده، شفت، بوش، سگدست، اکسل، چرخدنده‌ی کوچک و…
  • برای اینکه این شکل و نقص را رفع کنند، از روش اتو کردن استفاده می‌کنند که شبیه نورد سرد است.
  • قیمت لوله گوشتدار CK45 بسته به عواملی مانند اندازه، طول، فرآیند ساخت و شرایط بازار می تواند متفاوت باشد.

میلگرد آلیاژی و ST52 هردو از پرمصرف ترین میلگرد هاد می باشند و بر خلاف فولاد ST52، فولاد CK45 در مقطع لوله تولید نمی شود. این نوع فولاد در مقابل ضربات، کشش و اصطکاک مقاوم بوده و برای عملیات حرارتی مختلف، مطلوب است. توجه کنید که طریقه محاسبه وزن آهن آلات به منظور محاسبه ظرفیت های حمل با ماشین های گوناگون و وزن کلی سازه و جهت محاسبه هزینه ها اهمیت زیادی دارد. این فولاد در قالب‌های کمکی و تیغه‌های بیل میکانیکی که در معرض شدید سایش قرار دارند کاربرد دارد. از گرد Ck45 در ابزار آلاتی مانند چکش، پیچ و مهره و … نیز استفاده میشود. یکی از آلیاژ های سیکا 45 منگنز است که موجب کاهش سختی این فولاد و افزایش مقاومت آن می شود.

اگر هم برای نورد ورق میخواید ازش استفاده کنید، بهتره که با CK45 ساخته بشه. همچنین با وجود تولید داخلی، هرگونه عامل خارجی مثل درخواست در بازار خارجه و یا برعکس کمبود یا افزایش درخواست داخلی بر روی قیمت روزانه تقریبا تمامی محصولات تاثیر دارد. همچنین کارخانه فولاد مبارکه اصفهان نیز با تناژ بالا در سال، مطرح‌ترین کارخانه تولیدی در داخل کشور محسوب می‌شود. شفن CK45، از پرمصرف‌ترین قطعات صنعتی است که به عنوان سوپاپ‌های موتوری کشتی و دستگاه‌های صنعتی دارو‌سازی و مواد غذایی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

میلگرد ck45

میلگردها معمولاً با استفاده از فولاد کربنی یا فولاد ضد زنگ تولید می‌شوند. فرآیند تولید میلگردها شامل گرم کردن فولاد به درجه حرارتی بالا، کشش دادن آن به طول مورد نظر و سپس خنک کردن سریع آن به منظور تثبیت شکل است. سپس میلگردها ممکن است به صورت خام یا با پوشش‌های محافظ مانند روغن، رنگ یا روکش گالوانیزه عرضه شوند. یکی دیگر از موارد مصرف میلگرد سیکا ۴۵ برای ساختن تجهیزات الکتریکی است. دلیل این انتخاب برخوردار بودن میلگرد ck45 از مقاومت بالا در مقابل سایش حاصل از اصطکاک و چرخش است.

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. می‌توانید به وسیله روش‌ها زیر این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. ابتدا فولاد را تا دمای 400 الی 650 حرارت دهید سپس بگذارید تا با هوا خنک شود. – سطح مقطع میلگرد در واقع از فرمول قطر میلگرد × عرض میلگرد محاسبه می‌شود. – حجم میلگرد با حاصل‌ضرب طول میلگرد در سطح مقطع آن محاسبه می‌شود. لطفا برای دریافت آخرین مطالب ارزشمند فولادکاران، ایمیلتان را در کادر روبرو وارد کرده و دکمه ارسال را فشار دهید.

پیش از هر گونه اقدام برای استعلام قیمت میلگرد آلیاژی ck45 و یا خرید در آغاز باید به دنبال مرکز معتبری بگردید. مراکز معتبری همچون فولادسل تمام حواس‌شان را جمع می‌کنند تا همه مراحل به خوبی طی شود و محصول به بهترین نحو به دست مشتری برسد. ضمن این که این فولاد با استاندارد DIN آلمان با کد ۱٫۱۱۹۱، در استاندارد جدید با نام V945، بهلر قدیم H0EH و در استاندارد آمریکایی با نام SAE 1045 شناخته می‌شود. مقاومت فوق‌العاده بالایی دارد و در تولید آن از کربن، سیلیسیم، منگنز، فسفر، گوگرد، نیکل، کروم و مولیبدن استفاده شده است. آهن مارت همچنین با تامین انواع آهن آلات ساختمانی از جمله سپری ، ناودانی ، نبشی ، پروفیل ساختمانی ، انواع تیرآهن ، انواع لوله و …

به طور کلی مصرف فولاد CK45 در کارهای سرد، یکنواخت‌سازی، آب‌دهی، برگشت‌دهی و همچنین تولید قطعاتی که در معرض تنش‌های متوسط قرار دارند، بیشتر است. البته در طی این فرآیندها باید نکاتی مانند نقطه‌ی ذوب فولاد و آهن موردتوجه قرار گیرند تا محصول خروجی موردانتظار حاصل شود. علاوه بر کربن، در ساختار CK45، عناصر سیلیسیم (۰/۲۵ درصد) و منگنز (۰/۶۵ درصد) نیز وجود دارند. چنین فولادی از قابلیت ها و ویژگی هایی مثل مقاومت در برابر ضربه، مقاومت کششی، اصطکاک و استحکام بالا برخوردار بوده و برای انجام عملیات حرارتی مختلف مطلوب است. البته با توجه به درصد کربن و منگنز که در خود دارد، فرآیند جوشکاری باید با دقت زیادی انجام گیرد تا اینکه فولاد دچار سختی و ترک‌خوردگی نشود.

که میزان چقرمگی آن ها بالاست و یا به استحکام بیشتری نیاز دارند. همانطور که در بخش موارد استفاده محصولات نشان دادیم، میلگرد CK45 نیز در صنایع کشتی سازی، صنایع خودروسازی، صنایع نظامی، ساخت و ساز و صنایع انرژی کاربرد فراوان دارد. همچنین از این گرید فولاد در مهندسی مکانیک، ساخت قطعاتی مانند محورها، شفت ها، غلطکهای صنعتی، یاتاقان، انواع پیچ و مهره و چرخ دنده استفاده می گردد. قیمت آنلاین میلگرد فولاد آلیاژی CK45 بر اساس قیمت جهانی و نرخ ارز تعیین میشود.

Kelvin Ashley

حل کننده مشکل متعصب سفر مادام العمر. بت نوجوان آینده. علاقه مندان به اینترنت آماتور.

تعبیر خواب رایگان با پشتیبانی 24 ساعته
تعبیر خواب خوردن برف یوسف پیامبر
تعبیر خواب خوردن برف یوسف پیامبر
تعبیر خواب مهمان داشتن امام صادق
تعبیر خواب مهمان داشتن امام صادق
قیمت پرینتر: مفهوم، اهمیت و کاربردها
تماس با ما