ایرانی ها در کدام کشورها ملک می خرند؟


آفتاب نیوز :

سرمایه گذاری در املاک و مستغلات همیشه یکی از راه های پس انداز و کسب درآمد برای ایرانیان بوده است. در سال های اخیر توجه ایرانی ها به خرید ملک خارجی جلب شده است. زیرا بسته به نوع کشور، سرمایه گذاری خارجی دارایی دارای مزایای متعددی است. اگر شما هم می خواهید بدانید ایرانی ها در چه کشورهایی املاک می خرند، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

خرید ملک در امارات متحده عربی برای سرمایه گذاری

امارات متحده عربی به خصوص شهرهای دبی و ابوظبی چندین سال است که مکان های محبوبی برای خرید و سرمایه گذاری در املاک بوده و ایرانی ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند. تجارت قوی و بین المللی، سطح بالای رفاه و امنیت بالا نیز از دلایل جذب سرمایه گذاران خارجی به امارات است. از طرفی قوانین مالیاتی امارات برای خرید ملک سخت گیرانه نیست و یکی از مزیت های اقامت در امارات محسوب می شود. این می تواند دلیل دیگری برای این استقبال جهانی باشد.

اگر شما نیز علاقه مند به خرید ملک در امارات متحده عربی و سرمایه گذاری در ملک در دبی هستید، توصیه می کنیم به وب سایت DXBF مراجعه کنید. چندین پروژه سرمایه گذاری در ملک امارات در این سایت وجود دارد که می توانید با کمک کارشناسان این مجموعه اطلاعات لازم را در مورد این صنعت به دست آورید.

ترکیه: کشور مورد علاقه ایرانیان برای خرید ملک

اگر بپرسید ایرانی ها در کدام کشورها ملک می خرند، بدون شک اولین انتخاب ترکیه است. جالب اینجاست که ترکیه یکی از بیست بازار برتر دنیا برای خرید ملک است. دلیل این امر را می توان نزدیکی جغرافیایی ایران و ترکیه توضیح داد. همچنین این دو کشور همواره قرابت فرهنگی زیادی داشته اند و همین امر باعث جذب سرمایه گذاران ایرانی برای خرید ملک در ترکیه شده است.

علاوه بر این، ثبات نسبی بازار املاک و تلاش دولت ترکیه برای جذب سرمایه گذاران خارجی نیز می تواند دلیل خرید ملک توسط ایرانیان و سایر ملیت ها در ترکیه باشد.

کانادا برای سرمایه گذاران ایرانی که به دنبال ثبات هستند

اکثر ایرانیان کانادا را به دلیل فضای سیاسی باثبات، چارچوب قانونی قوی و استاندارد بالای زندگی، پناهگاه امنی برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات می دانند و می توان گفت که یکی از پاسخ های این سوال که ایرانیان در کدام کشورها ملک می خرند، این است که قطعی بله کانادا

خرید ملک در شهرهایی مانند ونکوور و تورنتو همیشه در لیست سرمایه گذاران خارجی است. زیرا محیطی امن با کیفیت زندگی بالا را فراهم می کند. همچنین، کانادا جامعه ای چند فرهنگی دارد و زندگی در آن برای افراد از ملیت های مختلف آسان تر است.

سرمایه گذاری و خرید ملک ایرانی در انگلستان

کیفیت کار، تحصیل و زندگی در انگلستان در سطح بالایی قرار دارد. به همین دلیل، ایرانیانی که می خواهند فرزندانشان در دانشگاه های معتبری مانند آکسفورد و کمبریج تحصیل کنند و یا می خواهند در مشاغل بین المللی باکیفیت با حقوق بالا مشغول به کار شوند، معمولا به خرید ملک و سرمایه گذاری در انگلستان فکر می کنند.

خوب است بدانید که بازار املاک و مستغلات بریتانیا در سال های اخیر پتانسیل رشد خوبی را نشان داده است.

مالزی: کشوری با بازار مستغلات ثابت

شاید تعجب کنید که نام مالزی نیز در پاسخ به این سوال آمده است که ایرانیان بیشترین خرید ملک را در کدام کشورها دارند; با این حال، مالزی به دلیل قیمت مقرون به صرفه املاک و سبک زندگی جذاب، توجه سرمایه گذاران ایرانی را به خود جلب کرده است.

شهرهایی مانند کوالالامپور و پنانگ به دلیل سیاست های خارجی و محیط فرهنگی مترقی، مقصدهای محبوبی برای افرادی هستند که به دنبال خرید ملک در خارج از کشور هستند. از سوی دیگر، دولت مالزی نیز با ارائه پیشنهادات جذاب و حمایت از سرمایه گذاران و خریداران در تلاش است تا توسعه بازار املاک و مستغلات این کشور را ارتقا دهد.

خرید ملک در ارمنستان و اخذ اقامت

یکی از گزینه های جذاب برای سرمایه گذاران ایرانی املاک بدون شک کشور ارمنستان است. این کشور همسایه شباهت های زیادی در فرهنگ و برخی قوانین با ایران دارد و دولت آن با ارائه روش های مختلف سرمایه گذاری در تلاش است تا افراد بیشتری را به خرید ملک در این کشور تشویق کند.

همچنین دولت ارمنستان برای کسانی که در این کشور ملک خریداری می کنند، فرصتی برای اخذ اقامت ارمنستان فراهم می کند. همین موضوع باعث شده تا ایرانی ها بیشتر به فکر خرید خانه و سرمایه گذاری در املاک در ارمنستان باشند.

نکاتی برای خرید ملک در خارج از کشور برای ایرانیان

اگر به عنوان یک سرمایه گذار قصد خرید ملک در یکی از کشورهای همسایه اروپا یا آمریکا را دارید، بهتر است به این نکات توجه کنید:

  • ابتدا کلیه قوانین خرید ملک در کشور مورد نظر را مطالعه کنید.
  • با محیط اقتصادی و فرهنگی کشور مورد نظر خود آشنا شوید.
  • اطلاعات لازم را در مورد قوانین مالیاتی کشور مورد نظر خود دریافت کنید.
  • اگر کشور مقصد شما شرایطی را برای خرید ملک فراهم می کند، از آنها استفاده کنید. به عنوان مثال، شما می توانید با خرید ملک، اقامت امارات را دریافت کنید.

پیشنهاد می کنیم اکنون که به دنبال پاسخی برای این سوال هستید که ایرانیان چه کشورهایی اقدام به خرید ملک می کنند، به تمامی جوانب این سرمایه گذاری توجه کنید و بدون اطلاعات اولیه کافی کار خود را شروع نکنید.

در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر برای خرید ملک در خارج از کشور می توانید با کارشناسان DXBF Plan تماس حاصل فرمایید.

نتیجه

در این مقاله به این سوال پاسخ دادیم که ایرانیان در چه کشورهایی اقدام به خرید ملک می کنند؟ ما شاهد بوده ایم که ایرانیان بیشتری به خرید ملک در کشورهای همسایه و منطقه خلیج فارس، بهره مندی از مجاورت فرهنگی، مسافت کوتاه و کاهش قیمت ملک در این کشورها علاقه مند هستند. اما دیدیم که خرید خانه در کانادا و مالزی نیز در بین ایرانیان رایج است.

انواع خانه ها و پروژه های سرمایه گذاری خارج از کشور را می توانید در سایت DXBF Plan مشاهده نمایید. برای شروع به https://dxboffplan.com مراجعه کنید.

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.

بک لینک با کیفیت بالا: کلید به رتبه‌بندی بالاتر در گوگل
بت انفجار: پیش بینی ورزشی محبوب و سرگرم‌کننده
انفجار آنلاین: جذابیت و جذبه این بازی محبوب
کتاب کار دبستان: راهنمایی شگفت‌انگیز برای دانش‌آموزان
Exploring Realtor Canada: Your Ultimate Guide to Real Estate Excellence
Discover Your Dream Home: House with Acreage for Sale
تماس با ما