فجر با پیروزی جایگزین شکست شد


آفتاب نیوز :

در هفته هفتم جام آزادگان عصر یکشنبه 2 مهرماه فجرپاسی در ورزشگاه حافظیه میزبان شهرداری آستارا بود.

علی غلام زاده، محمد آژیر، محمد امیدی فرد، آرام عباسی، داوود رجبی، علی نجفی، سعید زارع، محسن سیفی، محمدرضا فلاحیان، عباس بوادر و ابوالفضل بابایی از ابتدا در ترکیب اصلی فجر و در مقابل، یوسف بهمنی، یوسف بهمنی. ، امیر سام نصیری، شاهین ملکی، امیریزو افسرده، محمد محمدزاده، رضا صدری، فرشید فرگر، سهیل پوربخش، حسین پورامینی و مجید تاجیک بازیکنان شهرداری آستارا بودند.

در نیمه اول فجر بیشتر مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشت اما نسبت به حریف موقعیت های گلزنی جدی داشت. در دقیقه 23 اولین گل بازی به سود بازیکنان میهمان به ثمر رسید. توپ بلند به دروازه فجر، شوت شاهین ملکی و سپس ضربه سر فرشیدی سوگر وارد دروازه علی غلوم زاده شد.

به این ترتیب نیمه اول با نتیجه غیرمنتظره و پیروزی میهمان به پایان رسید اما در نیمه دوم فجر برتری کاملی بر حریف خود نشان داد و به میدان رفت.

فجر در دقیقه 62 بازی را به تساوی کشاند. دروازه بان تیم «فجر» علی غلوم زاده توپ بلندی را به سمت زمین حریف ارسال کرد. از پشت مدافعان توپ به داوود رجبی، مدافع چپ زرفشان رسید و او با ضربه ای دقیق توپ را به گوشه دروازه فرستاد.

بعد از 16 دقیقه نماینده گیلون گل دوم را به ثمر رساند. در دقیقه 78 شوت داوود رجبی به مدافع حریف برخورد کرد و ضربه چشمگیر علی نجفی از فاصله 23 متری به گوشه بالای دروازه شهرداری برخورد کرد. هفته گذشته نجفی با شوت راه دور در دقایق پایانی گل پیروزی فجر را به ثمر رساند. این بازی در نهایت با چهارمین برد متوالی فجر همراه بود تا این تیم با 15 امتیاز به رده چهارم جدول صعود کند.

تیم شهرداری آستارا در این بازی از حضور سرمربی روی نیمکت محروم شد و وحید بیاتلو تیمش را از زمین هدایت کرد. بیاتلو نتوانست در نشست خبری شرکت کند و دستیارش به جای آن پاسخگوی خبرنگاران بود.

احمد فیض کریملو درباره این دیدار گفت: نیمه اول بازی خوبی انجام دادیم و گل زدیم اما در نیمه دوم چند گل زدیم. با توجه به اینکه تیم ما خیلی دیر بسته شد و تمرینات را دیر شروع کرد، طبیعی است که در هفته های اول مشکلات بدنی داشته باشیم.

بازیکن سابق تیم های «تراکتورساز تبریز» و «استکلولی تهران» افزود: شرایط این بازی به گونه ای بود که هر لحظه ممکن بود نتیجه بازی تغییر کند. هر دو تیم خوب بازی کردند، موقعیت های خوبی ایجاد کردند و خوشحالم که تماشاگران بازی خوبی را دیدند.

مربی شهرداری آستارا درباره شرایط داوری این بازی گفت: داور اشتباه خاصی مرتکب نشد. در کل فکر می کنم داوران امسال خیلی بهتر از سال گذشته بودند و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد تا تیم ها روی مسائل فنی خود تمرکز کنند و کمتر روی مسائل داوری و مرزی تمرکز کنند.

وی در خصوص تاثیر غیبت سرمربی این تیم در روند بازی شهرداری نیز گفت: غیبت آقای بیاتلو قطعا برای ما دردسرساز بود و پیام ایشان خیلی دیر به زمین منتقل شد. البته اگر او آنجا بود بازی بهتری را از تیم خود می دیدیم.

سرمربی تیم فایرسپاسی که از کسب چهارمین پیروزی متوالی رضایت کامل داشت، درباره این دیدار گفت: شهرداری آستارا تیمی با ویژگی های خاص است. ما بازی های این تیم را دیده ایم و می دانستیم که آنها روی ضربات ایستگاهی و ضربات ایستگاهی برنامه ریزی می کنند، اما متاسفانه تمرکزمان را روی آن ضربه ایستگاهی از دست دادیم و گل زدیم.

مهدی رجب زاده ادامه داد: در نیمه فوتبال زیاد شنا کردیم. در 5 دقیقه ابتدایی نیمه دوم می توانستیم دو گل به ثمر برسانیم اما موقعیت ها از دست رفت اما بازی را به خوبی کنترل کردیم و پیروز شدیم.

ملی پوش سابق شیراز افزود: بچه های ما هم مثل بازی قبل نشان دادند که هیچ وقت تسلیم نمی شوند و در این بازی هم یک بازی باخت را بردند. اینجا برای ما بسیار خوشحال کننده است و امیدوارم این روند را ادامه دهم.

رجب زاده در ادامه درباره اتلاف وقت بازیکنان حریف گفت: این یکی از مشکلات ما در خیلی از بازی ها است. متأسفانه تیم ها وقتی شروع به کار می کنند چنین کارهایی را انجام می دهند. به داور چهارم هم اعتراض داریم و انتظار داریم که تذکر جدی بدهند تا بازی به این سطح نرسد اما متاسفانه بارها و بارها تکرار می شود. خوشحالم که بچه های ما نمی دانند چگونه وقت بازی خود را با این چیزها تلف کنند.

به گزارش ایسنا، در هفته هشتم این رقابت ها فجرپاسی روز شنبه 8 مهرماه در مازندران به مصاف تیم «بابل رود» می رود و شهرداری در همان روز میزبان سایپا (سرگروه مسابقات) در شهر آستارا خواهد بود. روز

Jamiya Calhoun

دوستدار فرهنگ پاپ به طرز خشمگینانه ای فروتن. نینجاهای شبکه های اجتماعی بی عذرخواهی طرفدار الکل دردسر ساز.

تعبیر خواب رایگان با پشتیبانی 24 ساعته
تعبیر خواب خوردن برف یوسف پیامبر
تعبیر خواب خوردن برف یوسف پیامبر
تعبیر خواب مهمان داشتن امام صادق
تعبیر خواب مهمان داشتن امام صادق
قیمت پرینتر: مفهوم، اهمیت و کاربردها
تماس با ما