خرید بک لینک دائمی قوی و معتبر با قیمت مناسب و ارزان تریبون

علاوه بر ویدیو بالا، اگر علاقه به ساخت بک لینک رایگان با کیفیت دارید حتما نگاهی به آموزش رایگان لینک بیلدینگ بی اندازید. بازه قیمت این بک لینک ها از 130 هزار تومان شروع شده و تا حدود 400 هزار تومان هم ادامه دارد. بک لینک های این سایت در قالب پکیج های مختلف ارائه میشود و اغلب شان با تعداد پایین و مناسب و به شکل دائمی ساخته میشوند. وقتی ما به صورت انلاین بک لینک میفروشیم ، به خصوص وقتی این بک لینک ها به صورت دستی ساخته میشود ، یکی از کارهایی که توسط رقبا اتفاق میافتد خرید سرویس ها و فروش انها به دیگران است.

ایجاد بک لینک یا لینک خارجی کار دشواری است؛ به خصوص که اغلب کسب و کارها در روزهای ابتدایی فعالیت خود، به دنبال آن می روند. بهتر است بدانید که خرید بک لینک یا فروش آن برای افزایش رتبه سایت، خلاف قوانین گوگل است؛ زیرا گوگل به حقوق کاربران اهمیت زیادی می‌دهد و دوست دارد تنها محتواهای خوب در دسترس باشند و وقت کاربران هدر نرود. این دست اشتباهات ناشی از آشنا نبودن با استراتژی لینک سازی خارجی است. با ما همراه باشید تا با اصول و قواعد تهیه استراتژی لینک سازی آشنا شوید. همچون اشتراک‌گذاری محتوای شما توسط بازدیدکنندگانتان در شبکه‌های اجتماعی. اما سوال این است که آیا باید همچنان منتظر نشست تا کاربران لینک‌های ما را به اشتراک بگذارند؟ پاسخ روشن است، خیر!

تدوین استراتژی صحیح به کار شما نظم و سرعت می دهد و می توانید نتایج بهتری کسب کنید. یعنی بدون بک لینک احتمالا نتونید سایتتون رو سئو کنید و احتمال بسیار پایینی داره که قادر باشید بدون دریافت و خرید بک لینک معتبر، مناسب و منظم، صعود خودتون رو به رتبه های برتر گوگل تجربه کنید. اما مخالفتش برای سایت هایی هست که قصد دارند با محتوایی نامناسب و اسپم به جایگاه های برتر برسند. سایت شما اگر دارای محتوای مفید و مناسب باشه و تمامی فاکتورهای یک سایت بهینه رو رعایت کرده باشید، با خرید بک لینک قوی می تونید به جایگاه های خیلی خوبی برسید. نشونت سرویس های بک لینک خودش رو به صورت کاملا متنوع عرضه کرده و شما می تونید به صورت جامع و یا جداگانه، هر نوعی از بک لینک رو با هر تعدادی که مد نظر دارید سفارش بدید. بنابراین تمامی بک لینک های ارائه شده در نشونت، از نوع رپورتاژی و با کیفیت هستند.

۳. از لینک دهی به سایت‌های مختلف استفاده کنید!

در این سرویس ما با کاهش حجم صفحات و فشرده سازی ویژه سایتهای وردپرسی میزان لود تایم سایت شما را بصورت چشمگیری کاهش میدهیم. اگر میخواهید هر دو پلن رپوتاژ ویژه رایاطرح را یکجا داشته باشید میتوانید در پلن 3 با قیمتی بی نظیر این سرویسها را یکجا سفارش دهید. در این پلن ریپورتاژ آگهی شما در 18 سایت فارسی و خارجی قرار گرفته و یک ترکیب بسیار حرفه ای و ایده آل از نظر گوگل برای سئو ایجاد خواهد نمود. این سرویس نیز دائمی بوده و رپورتاژ و بک لینکهای شما حذف نخواهد شد. این بخش از لینک سازی یکی از کاملترین چک لیست بک لینک میباشد و در صورتیکه طبق این 25 مورد در لینک سازی های خود استفاده کنید دیگر هیچ نگرانی نخواهید و قطعا بهترین بازدهی را برای شما خواهد داشت.

در آخر هم نکاتی را خواندید که باید در هنگام بک لینک گرفتن برای جلوگیری از مشکوک‌شدن و جریمه گوگل رعایت کنید. قطعا می‌دانید که لینک بیلدینگ تنها یکی از تکنیک‌هایی است که برای بهبود رتبه سئو سایت خود باید از آن استفاده کنید. تکنیک مهم دیگری که نباید از آن غافل شوید، ساخت سایتی اصولی و کاربرپسند است. با فروشگاه‌ساز شاپفا می‌توانید به راحتی سایتی با چنین مشخصاتی طراحی کنید.

فراموش نکنید که این تعداد بالای Referring Domain است که برای شما امتیاز می‌آورد؛ نه صرفا تعداد لینک‌ها! یک استراتژی لینک سازی خارجی درست‌و‌حسابی به شما می‌گوید که به دنبال سایت‌های متنوع با امتیاز خوب در حوزۀ تخصصی خودتان باشید. با بهینه‌سازی عناصر سئوی خارجی مانند بک‌لینک‌ها، پروفایل‌های شبکه‌های اجتماعی، دایرکتوری‌ها و فروم‌های مرتبط با صنعت، می‌توان به بهبود شناسایی برند و جذب مخاطبان جدید در سراسر جهان کمک کرد.

سایت‌های خارجی بسیاری وجود دارد که به راحتی می‌توانید در آن‌ها لینک سازی انجام دهید. انواع این سایت‌ها از نوع فروم‌ها، فرم‌سازها، سایت‌های مجله‌ای و ایجاد لینک پروفایلی می‌باشد. همچنین در دوره سئو خارجی ، به دانشجویان دوره لیستی از 100 سایت ایرانی و خارجی برای لینک بیلدینگ ارائه میدهیم. دانشجویان میتوانند به صورت قدم به قدم ویدیو ها را دنبال کرده و لینک سازی حرفه ای و رایگان انجام دهند. “خرید بک لینک” در واقع به برون سپاری فرایند لینک بیلدینگ توسط صاحب سایت به مجموعه ای دیگر گفته میشود.

به عنوان مثال صفحات مربوط به خدمات سایت شما ارزش زیادی دارند و کاربران از طریق این صفحات می توانند سفارش خدمات خود را ثبت کنند. مثلاً اگر سایت خدماتی دارید، صفحات مهم و خدمات خود را در مطالب مرتبط لینک کنید تا علاوه بر تبلیغات غیر مستقیم برای کاربران، بتوانید ارزشمند بودن آن صفحه را هم به گوگل نشان دهید. کلمات کلیدی اصلی مربوط به صفحات اصلی با عنوان آنکر تکست شناخته می شوند که در لینک سازی داخلی و خارجی مفهوم مهمی محسوب می شود. موتور های جستجو زمانی که می خواهند به یک صفحه رتبه یا رنکینگ بدهند، به لینک سازی داخلی و خارجی آن صفحه توجه دارند.

در صورتی که به دنبال لینک سازی به شکل خارجی هستید، لازم است تا انواع مختلف این لینک سازی‌ها را بشناسید تا با توجه به ویژگی‌های هریک بتوانید بهترین شکل ممکن را برای خود انتخاب نمایید. در واقع لینک سازی طبیعی و مصنوعی در دو نقطه مقابل یکدیگر قرار دارند که هرکدام ویژگی‌هایی را یدک می‌کشند. برای آن که وب سایتی کارآمد و با کیفیت بالا داشته باشید، لازم است تا نکاتی از سئو را در آن رعایت کنید. نکاتی که به شما کمک کند تا در صفحات اول موتورهای جست‌جوگری مانند گوگل بهتر و بیشتر دیده شوید.

آیا لینک سازی خارجی باعث پنالتی می شود؟

اگر صفحه‌ ای ارزش زیادی برای کاربران اینترنتی ایجاد کند منطقی است که سایت ‌های دیگر به آن لینک بدهند به ‌همین دلیل لینک ها موضوع مهمی در الگوریتم گوگل هستند. وب سایت‌ها و لینک‌هایی که شما به آن‌ها اضافه می‌کنید با استفاده از برنامه نویسی و زبان‌های کدنویسی ساخته می‌شوند. معمولا این وب سایت‌ها با ترکیب HTML، CSS و زبان‌های دیگر ایجاد می‌شوند. HTML به شما کمک می‌کند تا به وب سایت خود تصویر، متن‌های طراحی شده و بسیاری از جزئیات دیگر را اضافه کنید. این قابلیت یک طریقه لینک سازی خارجی محبوب برای بسیاری از افراد در حوزه‌ی سئو است.

در واقع این فروشنده بک لینکی میفروشد که آسیب به شدت زیادی به سایت میزند. بعد از اینکه اقدام به ساخت سایت فروشگاهی نمودید میبایست لینک سازی های خارجی از سایت های معتبری دریافت کنید تا بتوانید در برندسازی فروشگاه اینترنتی خود زودتر به نتیجه برسید. یکی از اقدامات بعد از ساخت فروشگاه اینترنتی لینک سازی خارجی میباشد که اصولا بعد از 3 ماه فعالیت میتوانید شروع به لینک سازی خارجی نمایید.

سفارش بک لینک رقابتی

یکی دیگر از مواردی که شاید نسبت به چند مورد قبلی از اهمیت بیشتری برخوردار باشد، متن انکر تکست لینک داخلی است. هنگامی که شما یک صفحه را با یک عبارت کلیدی یا انکر تکست لینک می کنید، به گوگل نشان می دهید که این صفحه در مورد همان انکر تکست است. هنگام لینک دادن، سعی کنید از کلمات کلیدی پر جستجو استفاده کنید تا گوگل به صفحه مورد نظر با همان کلمه کلیدی رتبه بدهد. از روش های دیگری هم می توان استفاده کرد که امرزوه شاهد برخی از آن ها هستیم.

اگر بتوانید این دسته از سایت ها را پیدا کنید و انکر تکست مورد نظر را به همراه لینک آن صفحه قرار دهید، امتیاز صفحات و سایت شما افزایش پیدا می کند. البته توجه داشته باشید که لینک گرفتن از سایت هایی لینک شما را به صورت نو فالو درج می کنند، تاثیری در سفارش بک لینک رتبه سایت شما نخواهد داشت. تا این جای مقاله حتماً با اهمیت لینک سازی داخلی و خارجی آشنا شده اید و احتمالاً الان قصد دارید بدانید که چگونه می توان لینک سازی خارجی انجام داد! لینک سازی خارجی نسبت به لینک سازی داخلی کار سخت تری است اما غیر ممکن است.

موضوع دیگری که در این میان اهمیت پیدا می‌کند، تولید بک لینک‌های سمی به سمت سایت شما است. مراقبت از بک لینک یکی از مهم‌ترین کارهایی است که پس از ساختن بک لینک لازم است تا به آن توجه ویژه‌ای را داشته باشید. در این میان و پس از ساخت بک لینک، ممکن است تا بک لینک شما در یک وب سایت نامعتبر قرار گیرد. این موضوع می‌تواند بر روی بک لینک شما و در نتیجه سایتتان تاثیر معکوس گذاشته و نتایج منفی را برای شما به ارمغان آورد. از همین رو برای اینکه بتوانید استفاده مفیدی را از بک لینک خود داشته باشید، نیاز به مراقبت از آن دارید. در هر سایت صفحاتی وجود دارند که نسبت به سایر صفحات از ارزش بیشتری برخوردارند.

  • دکتر لینک چک با پیمایش همه لینک‌های وب‌سایت شما می‌تواند تمامی لینک های ۴۰۴ را استخراج نماید.
  • به همین خاطر است که اصرار داریم هنگام خرید بک لینک و برای استفاده از این تکنیک بسیار محتاط عمل کنید.
  • همین مسئله سبب می شود که گوگل ارزش و اعتبار خاصی را برای شما در نظر بگیرد.
  • داشتن لینک‌های زیاد از طرف سایت‌های ماهواره‌ای یا سایت‌هایی که هیچ بیننده یا اعتباری ندارند به معنی بالا رفتن رتبه‌ی سایت شما در موتورهای جستجو نیست.
  • احتمالا بک لینکی که از این سایت‌ها دریافت می‌کنید، نوفالو است؛ اما نگران نباشید.
  • از این نظر، ما به چهار موقعیت می‌رسیم که در آن‌ها استفاده از لینک‌های خارجی ضروری است.

اگر می‌خواهید که مخاطب محصول شما، محتوایی را که در وبسایت خود بازگذاری می‌کنید، پیدا کند و از آن لذت ببرد، باید بدانید که نباید از هیچ تلاشی دریغ نکنید و تجربه کاربری صفحات خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. از این نظر، ما به چهار موقعیت می‌رسیم که در آن‌ها استفاده از لینک‌های خارجی ضروری است. ممکن است در یک دوره بیش از 800 لینک سایت شما را ارجاع کنند، اما پس از 30 یا 60 روز خیلی از آن‌ها دیگر از بین رفته باشند. همچنین در صورتی که در وبلاگ‌های دیگر مشارکت داشته باشید و در شبکه‌های مجازی فعالیت کنید، به طور مداوم به لینک‌های شما افزوده خواهد شد. از آنجایی که شما دیگر وبلاگ‌ها و سایت‌های معتبری که شما را لینک می‌کنند را تحت کنترل ندارید، ممکن است به راحتی شما را از پست یا صفحه منبع خود حذف کنند.

همانطور که می‌دانید مهم‌ترین فاکتور گوگل لینک‌های برگشتی به سایت شما است (یعنی بک لینک‌های شما) در الگوریتم‌های جدید طریقه لینک گرفتن کاملا متفاوت است! موتورهای جستجوگر زمانی که یک وبسایت را خزش می‌کنند، تمام لینک‌ها را دنبال نمی‌کنند؛ اما نام بردن از سایت شما در یک سایت دیگر، امتیاز محسوب می‌شود و ترافیک سایتتان را با هدایت کاربران به سایت شما، افزایش می‌دهد. اگر اعتبار و ارزش سایت شما افزایش یابد، درواقع نزد گوگل عزیزتر می‌شوید و رتبۀ سئوی سایت بهبود می‌یابد. در نتیجه می‌توان گفت که در صفحات نتایج جستجوی کاربران، بیشتر از قبل نمایش داده می‌شوید و همین باعث گسترش کسب‌وکار شما می‌شود. این مقدار به موتورهای جستجو می‌فهماند که لینک توسط کاربران ایجاد شده است.

لینک‌ های طبیعی با پرداخت پول و یا درخواست تبادل لینک به دست نمی‌آیند؛ بلکه به صورت طبیعی با داشتن استراتژی مناسب سئو و تولید محتوای مفید بدست می‌آیند. در این روش مدیران سایت با تولید محتوای مفید مدیران دیگر وب‌ سایت‌ها را ترغیب می‌کنند تا آن‌ها به صورت طبیعی و با اراده خود به سایت مرجع لینک دهند. اگر کمی جستجو کنید، سایت های ایرانی و معتبری را پیدا خواهید کرد که اعتبار دامنه و صفحه خوبی دارند و عمده فعالیت آنها در زمنیه تولید محتوا و وبلاگ است. در لینک سازی خارجی هم دقیقا همین اصل وجود دارد زمانی که شما از سایت های خیلی خوب و خفن لینک دریافت کنید، می توانید نظر حضرت گوگل را به سمت خود جلب نموده و او را مجاب کنید که برای شما ارزش بیشتری قائل گردد. در میان برترین سایت های خارجی برای گرفتن بک لینک، گروهی از سایت ها نیز هستند که سرویس سایت ساز ارائه می دهند. حال که می خواهیم برترین سایت های خارجی برای گرفتن بک لینک را به شما معرفی کنیم باید با دو اصطلاح آشنا باشید.

روش کلی پست مهمان به این صورت است که کاربر برای یک وب‌سایت دیگر محتوا تولید می‌کند و در ازای آن می‌تواند به سایت خود لینک بدهد. به این ترتیب مخاطبان یک سایت از یک عده به چندین و چند قشر مختلف افزایش می‌یابد. این موضوع می‌تواند بازدید و فروش یک سایت را تا میزان زیادی افزایش دهد و موجب بهبود روند رشد یک سایت بشود. البته باید توجه داشته باشید که این مزایا در صورت استفاده صحیح و کامل از راهکارهای لینک سازی به شکل خارجی ممکن بوده و با استفاده از هر راهکاری ممکن است به نتیجه نرسد. پس برای استفاده از این مزایا، به اصول و قواعد بیان شده دقت کافی را داشته باشید. استفاده از هر مهارتی مزایای خاص خود را دارد که سبب استقبال بیشتر و روزافزون از آن می‌شود.

زمانی که سایت شما دارای لینک خارجی از نوع outbound باشد، نشان‌دهنده‌ی این است که شما حاضرید به محتوای خود مطالب ارزشمند اضافه کنید. هیچکس نمی‌داند گوگل دقیقا از چه الگوریتمی برای تعیین نتایج جستجو استفاده می‌کند. با این حال، موضوعی که جامعه‌ی سئو بر آن توافق دارند این است که لینک سازی و استفاده از external linkها نقش مهمی در این الگوریتم بازی می‌کنند. گمانه‌زنی‌ها این است که در حال حاضر گوگل از الگوریتم پنگوئن برای بررسی بک لینک ‌ها استفاده می‌کند. همواره توصیه می‌شود بر روی ساخت لینک‌های طبیعی و با کیفیت از طریق راهکارهای مشروع متمرکز شوید، مانند ایجاد محتوای ارزشمند که برای دیگران جذاب است و آن‌ها بطور طبیعی به آن لینک دهند. این رویکرد ایمن‌تر و برای مدت زمان طولانی-مدت همتا و برقراری کیفیت تلاش‌های سئو سایت شما را حفظ می‌کند.

شما می‌توانید لینک سازی خارجی سایتتان را به شرکت‌های خدمات سئو بسپارید و خیالتان از بابت رعایت نکات گفته شده راحت باشد. امروزه سئو داخلی شامل تمام مواردی است که در سایت شما منجر به توقف و جذب کاربر خواهد شد. عدم رضایت کاربر از شما مهم‌ترین عامل شکست لینک‌سازی خارجیتان خواهد بود.

لینک های خارجی در بالا رفتن اعتبار سایت نقش پررنگی دارند؛ به این دلیل که موتورهای جستجوگر، لینک خارجی را یک نظر مثبت از سمت شخص ثالث در نظر می‌گیرند. به بیان بهتر، موتورهای جستجوگر بر این باورند که چیزی که دیگران درباره سایت شما می گویند، مهم‌تر از چیزی است که شما درباره خودتان می گویید. هدف الگوریتم های موتور های جستجو این است که به مخاطب (یعنی شخصی که در موتور جستجو عبارتی را سرچ می کند) بهترین، مرتبط ترین و مفید ترین نتایج را نشان دهند. زمانی که چندین سایت معتبر به سایت شما لینک می دهند، این لینک ها مثل مهر تاییدی بر اعتبار محتوای سایت شما عمل می کنند و به موتور جستجو نشان می دهند که سایت شما هم معتبر است.

  • این قابلیت یک طریقه لینک سازی خارجی محبوب برای بسیاری از افراد در حوزه‌ی سئو است.
  • این امر به‌خاطر استفاده از شبکه وبلاگ‌های خصوصی به منظور تلاش در تغییر رتبه وبسایت در نتایج جستجو و بکارگیری روش‌های مصنوعی به جای ارایه ارزش حقیقی به کاربران است.
  • ابزارهایی برای رسیدن به این نتیجه وجود دارند که SEMrush معروف‌ترین آن‌ها است.
  • این روز‌ها، کسب و کار‌های مختلف در رقابتی بزرگ قرار گرفته‌اند تا بتوانند مشتریان زیادی را از طریق وب سایت‌های…
  • بک لینک اسپم برای ایجاد بک لینک در صفحات و وب‌سایت‌ها بدون توجه به زمینه یا تجربه کاربر برای دستکاری رتبه‌بندی موتورهای جستجو به کار می‌رود.

روش هایی را گفته ایم که خودمان در پروژه های سئو و بک لینک مشتریان خود انجام می دهیم، پس قطعا شما هم با عمل به این روش ها هیچ وقت دچار مشکل نخواهید شد. تیم وب نسیم؛ با دانش و تجربه کار در انواع کسب و کارهای آنلاین در زمینه‌های پزشکی، ساختمانی، املاک، فروشگاهی، خدماتی و … مفتخر است شما را در بهبود و رشد کسب و کارتان، یاری کند. خدمات اصلی وب نسیم در زمینه بهینه سازی (سئو) در ابعاد اجرایی یا مشاوره است. باید بدانید اگر موتورهای جستجوگر برچسب Nofollow را بر روی محتوای شما مشاهده کنند، پیوندهای موجود بر روی آن را نیز نادیده میگیرند و به سادگی از کنار آن عبور می کنند.

برای سفارش لینک سازی حرفه ای خارجی و داشتن بهترین پلن های سفارش بک لینک با ما در تماس باشید. بسیاری از کسب و کار ها به دنبال راهی هستند که بتوانند مخاطبان هدف خود را با هزینه کم یا رایگان جذب کنند و بهترین راه کار برای چنین هدفی، جذب مخاطبان از طریق موتور های جستجو است. موتور های جستجو چندین فاکتور بسیار مهم دارند که لینک سازی داخلی و خارجی از جمله این فاکتور ها است. در این مقاله قصد داریم به بررسی لینک سازی داخلی، لینک سازی خارجی و نکاتی که باید رعایت کنید بپردازیم.

با استفاده از وبلاگ، محتواهای خود را از راه‌های مختلفی به کاربران نمایش دهید. با استفاده از وبلاگ امکان اشتراک گذاری محتواهای آموزشی شما بالا می‌رود و بیشتر دیده می‌شوید. بک لینک‌های رقبای خود را بررسی کنید و برای لینک سازی از آن‌ها کمک بگیرید. برای ثبت پروژه خود جهت دریافت استراتژی های لینک سازی در وب سایت خود، کافیست با ما تماس بگیرید و یا فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان مجرب راش وب پس از بررسی وب سایت شما تماس بگیرند.

نتایج به شکل یک لیست کامل از تمامی لینک‌های inbound و outbound و همچنین انکر تکست‌های مربوط به آن‌ها نشان داده خواهند شد. اگر تصاویر لینک شده‌ای نیز در آن صفحه وجود داشته باشند، انکر تکست آن‌ها نیز به شما ارائه خواهد شد. گاهی ممکن است یک سایت اصلا بک‌لینک نداشته باشد یا تعداد آن‌ها محدود باشد، در این صورت نیز احتمال گرفتن لینک از طرف آن سایت خیلی کم است.

گوگل به هر حال متوجه فروم بودن صفحه می‌شود و این ارزش لینک‌های شما را کم می‌کند. در لینک سازی خارجی اصلا و ابدا نباید از یک کلمه کلیدی یا انکر تکست خاص استفاده کنید. انتخاب کلمات کلیدی، باید بر اساس استراتژی لینک سازی خارجی شما انجام شود.

Serena Wells

معتاد عمومی رسانه های اجتماعی. متعصب افراطی سفر. فریلنسر متعصب وب. مستعد حملات بی تفاوتی. زیاد می افتد

بت انفجار: پیش بینی ورزشی محبوب و سرگرم‌کننده
انفجار آنلاین: جذابیت و جذبه این بازی محبوب
کتاب کار دبستان: راهنمایی شگفت‌انگیز برای دانش‌آموزان
Exploring Realtor Canada: Your Ultimate Guide to Real Estate Excellence
Discover Your Dream Home: House with Acreage for Sale
Discover Your Dream Home: House with Acreage for Sale
تماس با ما